اخبار داغ

جوانگرایی در تیم‌های بزرگسالان به مرور اتفاق می‌افتد

خسروی‌وفا: توجه ویژه به زنان جزو مصوبات کمیته پارالمپیک است/ کاروان کیفی به هانگژو اعزام می کنیم

خسروی‌وفا: توجه ویژه به زنان جزو مصوبات کمیته پارالمپیک است/ کاروان کیفی به هانگژو اعزام می کنیم
رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: توجه بیشتر به زنان ورزشکار معلول و اعزام آنان به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین جزو مصوبات هیات اجرایی این نهاد ورزشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره برنامه کمیته ملی‌پارالمپیک در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: ورزشکاران کیفی به این مسابقات اعزام می‌شوند تا نمایش مقتدرانه‌ای از توانمندی ورزشکاران زن و مرد را در این رویداد داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره افزایش زنان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هم توضیح داد: تا امروز آمار قطعی از حضور زنان ورزشکار معلول در این رویداد نداریم اما اعزام بیشتر زنان و توجه بیشتر به آن جزو مصوبات هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته پارالمپیک است.

,

رییس کمیته پارالمپیک درباره جوانگرایی تیم‌ها در این دوره از اعزام ورزشکاران به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ و پارالمپیک ۲۰۲۴ گفت: در این زمینه رکورد و کیفیت تعیین کننده است و همانطور که دیدید ایران در پارالمپیک جوانان ۲۰۲۱ بحرین با نگاه جوانگرایی قهرمان شد.

,

خسروی وفا اضافه کرد: اما جوانگرایی در تیم‌های بزرگسالان به مرور اتفاق می‌افتد و این بستگی به توانمندی خود ورزشکاران دارد که در میدان رقابت بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه