اخبار داغ

در نخستین روز هفته رخ داد؛

ادامه روند صعودی شاخص بورس/ تغییر مالکیت بیش از ۸ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای

ادامه روند صعودی شاخص بورس/ تغییر مالکیت بیش از ۸ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۴۱۰ واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد و معامله گران مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۳ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز (شنبه) در حالی معاملات خود را با گرایش مثبت آغاز کرد که در نیمه دوم با فشار فروش مواجه و از رشد شاخص کل بورس کاشته شد؛ با این حال شاخص کل مثبت ماند اما شاخص هم وزن و و فرابورس منفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معامله گران امروز بیش از ۵۲۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۳ میلیون سهم و اوراق مالی شد.
, معامله گران امروز بیش از ۵۲۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۳ میلیون سهم و اوراق مالی شد.,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۷۲۴۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۷۷۹ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۷۳ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
شاخص کل بورس تهران، امروز در اولین روز کاری هفته در ابتدای معاملات با رشد بیش از ۶ هزار واحدی کار خود را آغاز کرد ولی با افزایش عرضه این روند کاهشی شد تا جایی که در پایان معاملات با رشد ۲ هزار و ۴۱۰ واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۵ واحدی به کار خود پایان داد. شاخص هم وزن نیز ۱۴۴۴ واحد کاهش به ۳۳۴ هزار و ۱۹۵ واحد رسید. 
, شاخص کل بورس تهران، امروز در اولین روز کاری هفته در ابتدای معاملات با رشد بیش از ۶ هزار واحدی کار خود را آغاز کرد ولی با افزایش عرضه این روند کاهشی شد تا جایی که در پایان معاملات با رشد ۲ هزار و ۴۱۰ واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۵ واحدی به کار خود پایان داد. شاخص هم وزن نیز ۱۴۴۴ واحد کاهش به ۳۳۴ هزار و ۱۹۵ واحد رسید. ,
 
,
معامله گران در بیش از ۵ میلیارد و ۶۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۳۵۱ هزار معامله و به ارزش ۳۵ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.
,
 
,
نمادهای، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس بیشترین اثر مثبت و در مقابل نمادهای پتروشیمی نوری، گروه مپنا، پتروشیمی پردیس، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس گذاشتند.
,
 
,
شاخص فرابورس ایران نیز بیش از ۸۴ واحد کاهش داشت و به ۱۷ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران نیز بیش از ۸۴ واحد کاهش داشت و به ۱۷ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس با انجام ۱۷۵ هزار معامله و به ارزش ۳۲۹۹ میلیارد تومان بیش از ۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهرزمین، شرکت آهن و فولاد ارفع، صنعتی مینو و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی و در مقابل نمادهای بهمن دیزل و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه