اخبار داغ

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید:

قانون جامع خدمات‌رسانی ایثارگران سالانه ۱۲۶هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد/ تبدیل وضعیت ۳۴ هزار ایثارگر کشور

قانون جامع خدمات‌رسانی ایثارگران سالانه ۱۲۶هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد/ تبدیل وضعیت ۳۴ هزار ایثارگر کشور
محمود پاکدل با اعلام اینکه بخش‌های مهم اجرای قوانین جامعه ایثارگری احصا و کار کارشناسی شده است، گفت: نیاز واقعی برای اجرای این قانون سالانه ۱۲۶ هزار میلیارد تومان است در صورتی که اعتبار مصوب ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمود پاکدل عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: باید همه مسئولان از جمله مدیران بنیاد شهید تلاش کنند تا خدمت رسانی به جامعه ایثارگری بهبود یابد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ارائه خدمات به ایثارگران در سریع‌ترین زمان و بهترین راه ممکن و تسهیل در ارائه خدمات به این عزیزان همچون الکترونیکی کردن خدمات از دیگر موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد، بنیاد در بحث الکترونیکی کردن خدمات اقدامات خوبی انجام داده و در تلاش است تا ایثارگران بتوانند بیشتر خدمات مورد نیاز خود را از منزل دریافت کنند.

پاکدل با اشاره به اینکه انقلاب ما ادامه نهضت عاشوراست، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار در جامعه بیش از پیش گسترش یابد که انجام این مهم وظیفه همه مسئولان است.

وی تصریح کرد: استان‌ها در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد شهید باید نقش ایفا کنند و از این رو برخی اختیارات به رؤسای ادارات استانی داده شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: تلاش‌های زیادی توسط ایثارگران و بنیاد برای تصویب و اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران صورت گرفته است و تعداد زیادی از مواد آن اجرا شده است.

این مسئول با اعلام اینکه بخش های مهم اجرای قوانین جامعه ایثارگری احصا و کار کارشناسی شده است، تصریح کرد: نیاز واقعی برای اجرای این قانون سالانه 126 هزار میلیارد تومان است در صورتی که اعتبار مصوب 31 هزار و 600 میلیارد تومان است.
 


وی با اشاره تبدیل وضعیت بند د تبصره 20 بیان کرد: قانون در این بخش هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرد و همه تلاش کنند این قانون به درستی اجرا شود.

پاکدل نیاز اشتغال فرزندان ایثارگر را بیش از 272 هزار نفر اعلام کرد ادامه داد: همه استانها پیگیر باشند تا این امر محقق شود.

وی گفت: 34 هزار ایثارگر در سازمان اداری و استخدامی برای فرایند تبدیل وضعیت در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های تحت پوشش وزارتخانه‌ها هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آرامش و اقتدار امروز مرهون خون شهداست، تصریح کرد: همه موظف هستیم در جهت ترویج و شهادت تلاش کنیم.

علی شیرازی بیان کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شهدا را محور عزت و کرامت عنوان کردند و همه باید خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را تکریم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان شهدا گفت: امروز در تداوم راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.

شیرازی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تجلیل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همواره آنرا در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.

سعید کهنسال مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: باید اصل عزت مندی و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگر را به بهترین نحو انجام دهیم.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت ایثارگران را ارج نهاد، اظهار کرد: مسئولیت و پست‌هایی که هر فرد داده می‌شود فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی افزود: هر فرد در رابطه با مسؤولیتی که عهده دار می‌شود باید به حق آن را ادا کند و فرق نمی‌کند که در چه جایگاه و مسئولیتی باشد.
 


به گزارش بلاغ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی سعید کهنسال را به‌ عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران منصوب کرد.

حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور در ۲۷ اسفند ۹۹ به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شده بود.

سعید کهنسال مدیرکل جدید بنیاد شهید و ایثارگران مازندران پیش از انتصاب، مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه