اخبار داغ

رازی که کاربران فضای مجازی افشا کردند؛

کشف گورهای دسته جمعی دوران رضاخان در مشهد

کشف گورهای دسته جمعی دوران رضاخان در مشهد
طبق تحقیقات و شواهد تاریخی شهدای واقعه گوهرشاد در چندین نقطه شهر مشهد دفن شدند که امروز پس از گذشت چندین دهه از این واقعه خونین خبرهایی مبنی بر کشف و داغ شدن این خبر در فضای مجازی در حال انتشار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، بر اساس تحقیقات و شواهد تاریخی شهدای واقعه گوهرشاد در چندین نقطه شهر مشهد دفن شدند که امروز پس از گذشت چندین دهه از این واقعه خونین خبرهایی مبنی بر کشف و داغ شدن این خبر در فضای مجازی در حال انتشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

رهبر معظم انقلاب در سخنانی تأکید دارند ماجرای واقعه مسجد گوهرشاد باید از این حالت خاموش خارج شود ولی متأسفانه جریان هدفمندی مدام در حال خاموش کردن و کم اهمیت جلوه دادن آن است.

,
 
,

 

,

 

,

, ,

فاطمه یوسفی نوشت: خبرهایی از پیدا شدن محل های گورهای دسته جمعی شهدای مسجد گوهرشاد مشهد بعد از 86 سال به گوش می رسد.

,

 

,

, ,

حسین ابراهیمی نوشت: از یک یا چند گور دسته جمعی صحبت میکرد. گفتم چیزی نشنیدم تا بحال گفت داستان گوهرشاد رو که میدونی، این شهدا رو رضاخان توی گورهای دسته معی دفن کرده و یه چیزایی ازش پیدا شده.

,

 

,

, ,

بقایای تأیید نشده یک گور دسته جمعی تو مشهد شواهدی نشون میده که گور دسته جمعی قتل عام 4000 نفری رضاخان تو مسجد گوهرشاد، منطقه گودال خشت مال ها پیدا شده.

,

 

,

, ,

محبوب نوشت: مامان بزرگم چند وقت پیش می گفت جنازه های مسجد گوهرشاد رو ریختن تو کامیون و بردن جای بیمارستان پنجراه خیابون دفن کردن و بعدش هم اونجا رو کردن منطقه ممنوعه حالا امروز شنیدم که یکسری بقایای از اجساد این گورهای دسته جمعی پیدا کردند.

,

 

,

, ,

سید متین رضوی نوشت: میگن یه سری بقایایی از گورهای دسته جمعی قتل عام 4 هزار نفری رضاخان در مسجد گوهرشاد توی یکی از گودال های قدیمی مشهد پیدا کردند.

,

 

,

, ,

امید ملایی نوشت: تخمین ها درباره تعداد شهدای حمله رضاخان به مردم در مسجد گوهرشاد مشهد که در واکنش به کشف حجاب و اجباری کردن کلاه شاپو تحصن کرده بود حوالی 4 هزار نفر است. ظاهرا خالا شواهدی نشان می دهد که گورهای دسته جمعی در منطقه گودال خشت مال ها مشهد پیدا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه