اخبار داغ

با اعلام رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛

زمان برگزاری سمینار آموزشی، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در ایران مشخص شد/ میزبانی تهران در بهمن ماه

زمان برگزاری سمینار آموزشی، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در ایران مشخص شد/ میزبانی تهران در بهمن ماه
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعلام برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی در تهران گفت: با تلاش و برنامه ریزی و ارتباط گسترده، توانستیم زمان برگزاری سمینار را در بهمن امسال تعیین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی با اعلام برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی در تهران اظهار داشت: در اجلاس پاریس، پیگیر برگزاری این سمینار به میزبانی کشورمان بودم و خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی و ارتباط گسترده، توانستیم زمان برگزاری آن را در بهمن امسال تعیین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: تیم میزبانی و برگزاری این رویداد آموزشی موضوعات مورد نیاز کمیته ها را تعیین و به مدرسان فدراسیون اعلام کرده است.

,

مازیار ناظمی درباره شرکت کنندگان دوره گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که از هیات ها و کمیته ها، افراد موثر و فعال در برنامه ها و رویدادهای فدراسیون در این دوره حضور داشته باشند.

,

وی درباره اهمیت این دوره گفت: هر رویداد آموزشی در سطح بین المللی به جهت اعتبار مدرک و ارتباط با مجامع جهانی آن رشته ارزشمند است و ما از کشورهای همجوار هم دعوت کردیم تا در صورت تمایل برای بهره مندی و حضور در دوره فدراسیون جهانی در تهران، ورزشکاران خود را با هزینه های شخصی به ایران بفرستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه