اخبار داغ

حاجی دلیگانی عنوان کرد؛

ارتباط ایران و روسیه، سلاحی برای شکستن تحریم‌ها

ارتباط ایران و روسیه، سلاحی برای شکستن تحریم‌ها
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله مسائل مشترک بین ایران و روسیه تحریم هایی است که از ناحیه‌ تروریسم بین الملل برای هر دو وجود داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به سفر راهبردی رئیس جمهور به روسیه و تبیین منافع دو کشور اظهار کرد: دو کشور ایران و روسیه در منطقه‌ای واقع شدند که منافع مشترکی دارند و بر اساس این منافع مشترک لازم است که همکاری های دو و چند جانبه‌ای را باهم انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مسائل مشترک تحریم هایی است که از ناحیه‌ تروریسم بین الملل برای هر دو وجود داشته و سیاست های یک جانبه گرانه‌ آمریکا مستکبر که در بحث تحریم ها هم به نوعی یک جانبه عمل می‌کند.

,

وی بیان کرد: منافع مشترک و تهدیدات مشترک دیگری که  دو کشور ایران و روسیه داریم به ما این را تاکید می‌کند که همکاری هایمان را بیش از پیش با حفظ استقلال هر کدام از دو کشور  انجام دهیم و البته  از جمله سیاست های اصلی کشور ایران هم حفظ استقلال با گسترش روابط خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه