اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان عنوان کرد؛

تکذیب سرمازدگی میوه ها در انبارهای نگهداری

تکذیب سرمازدگی میوه ها در انبارهای نگهداری
رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان گفت: اینکه برخی شایعه می‌کنند میوه ها در انبارها سرمازده‌ و خریدار نداشته، صحت ندارد چرا که امسال در انبار های نگهداری میوه‌ها سرمازدگی نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه در سطح استان اصفهان اظهار کرد: اینکه برخی شایعه می‌کنند میوه ها سرمازده‌ و خریدار نداشته، صحت ندارد چرا که  امسال در انبار های نگهداری میوه‌ها سرمازدگی نداشتیم، به این علت که پرتغال‌ها در انبارهای شمال و سردخانه‌ها وجود دارند، سیب و کیوی هم در سردخانه مخصوص و مجهز نگهداری می‌شوند، اغلب میوه ها در انبار ها و سردخانه های مناطق کازرون هستند که در آن منطقه سرما زدگی نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان افزود: قدرت خرید مردم کم شده است، مردم  نسبت به گذشته توان اقتصادی برای خرید میوه ندارند، اما خوشبختانه کمبود میوه نداشته‌ایم  میوه های فصل به صورت فراوان در بازار موجود هستند اما خریدان کم ولی هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد .

,

اسماعیلی با اشاره تمهیدات اندیشه شده برای سبد خرید میوه مردم در شب عید نوروز متذکر شد: یکسری تصمیماتی گرفته شده که سفره شب عید مردم  از میوه خالی نخواهد ماند  و امیدواریم وضعیت معیشت و اقتصادی مردم بهبود پیدا کند و شاهد وضعیت خرید بهتری از مردم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه