اخبار داغ

سرمربیان سپاهان و مس چه گفتند؟

نویدکیا: شرایط خوب پیش نمی‌رود/ ربیعی: خریدهای نیم‌فصل روی میز چیده نشده‌اند

نویدکیا: شرایط خوب پیش نمی‌رود/ ربیعی: خریدهای نیم‌فصل روی میز چیده نشده‌اند
سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و مس پس از دیدار هفته شانزدهم در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: یک نیمه اول بسیار بد داشتیم. با وجود اینکه دقیقه یک گل زدیم و باید شرایط‌مان بهتر می‌شد و با اعتماد به نفس بازی می‌کردیم، نمی‌دانم چرا نیمه اول را اینگونه از دست دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: روی اشتباهات خیلی بچه‌گانه‌ به حریف موقعیت دادیم و خیلی هم نتوانستیم موقعیت‌سازی کنیم. در نیمه دوم به نسبت بهتر بودیم، اما آن بازی که همیشه از ما انتظار می‌رفت، نبود. باید به تیم مس تبریک گفت، آنها لیاقت بردن و کسب سه امتیاز را داشتند. خیلی خوب بازی کردند و با تمام وجود برای تیم‌شان جنگیندند. بازی خوبی انجام ندادیم که بخواهم اینجا دفاع کنم و باید این واقعیت را بگویم که خودم، کادر فنی، مدیریت و بازیکنان بابت باخت‌های اخیر واقعاً ناراحت هستیم.

,

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: آمده بودم اینجا که به تیمم کمک کنم، اما شرایط خوب خیلی پیش نمی‌رود. از سال گذشته تا الان سعی کردیم برنامه‌ریزی بهتر و سازماندهی خوب باشد و کارهای تمرینی، روحی، روانی و آنالیز و ... را خیلی دقیق انجام می‌دهیم، اما آن بازدهی که باید باشد حاصل نشده است. باید بهتر از این باشیم و شرمنده هواداران هستیم. در سپاهان بازی کردن و مربی بودن، لیاقت می‌خواهد و باید واقعا برای آن تلاش کرد، از جان مایه گذاشت. در این چند روز تعطیلی تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.

,

نویدکیا در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان گفت: مس از سال گذشته خیلی مثبت و خوب جلو می‌رود. تیم خوبی هستند و ساختار خوبی دارند. کادرفنی این تیم خیلی خوب برای تیم و حضور در مسابقات برنامه‌ریزی کرده است. امروز هم حق آنها برد بود و خیلی بهتر از ما بازی کردند. خوب ما را آنالیز و سعی کردند از شرایط بازی استفاده کنند. ما بیش از اندازه ضعیف عمل کردیم.

,

وی با اشاره به تیم خودش و عملکرد بازیکنانش افزود: جدا از بحث مس رفسنجان، باید بگویم، بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را برای تیم می‌کنند. دلم می‌خواهد از صمیم قلب به هواداران بگویم، اینجا هر اتفاقی رخ می‌دهد، مسئولیتش با من است. بازیکنان، بازی‌ای را انجام می‌دهند که من می‌خواهم و آن کارآیی را از خود نشان می‌دهند که مسئولیتش با من است. اگر هر بحثی در مورد سپاهان هست، هواداران درباره من صحبت کنند. بازیکنان تمام تلاش خود را برای تیم کرده‌اند و در ادامه هم تلاش می‌کنند. تا الان هم عالی کار کرده‌اند، اما این بازی دور از انتظار بود و بازی بدی انجام دادیم.

,



*ربیعی: خریدهای نیم‌فصل روی میز چیده نشده‌اند
محمد ربیعی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا به تیم محترم و منظم سپاهان خسته نباشید می گویم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و همه می دانند. دربرنامه های تهاجمی تیم بسیار خوبی است. در هر بازی شانس گل زیادی دارند و بهترین تیم ایران در امید و شانس گل هستند.

,
,
, *ربیعی: خریدهای نیم‌فصل روی میز چیده نشده‌اند,
,

وی افزود: در ثانیه های اول بازی دچار شوک شدیم. دروازه بانمان سر خورد و گل بدی خوردیم. سپاهان در این بازی کمترین شانس گل را داشت و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم بحث سرعت و انتقال را در دستور کار داشتیم. بچه ها به خوبی انجام دادند. به آن ها خداقوت می گویم چون سه روز قبل 120 دقیقه بازی کردیم. 3 روز بعد با این جدیت بازی کنید فکر می کنم کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. به بچه ها تبریک می گویم. این برد را به کارگران عزیز مس و هواداران تقدیم می کنیم.

,

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه مدافعان این تیم در بازی با استقلال و همچنین چند بازی دیگر لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذار داشتند و آیا برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاعی در نیم فصل دارد، عنوان کرد:‌ اینکه خط دفاعی اشتباه داشته برای همه اجتناب ناپذیر است. خط دفاعی ما عملکردهای مطلوب هم زیاد داشت. امروز خط دفاعی مقصر نبود. در 25 دقیقه اول حداقل 6-7 بازیکن ما در حالت‌های مختلف سُر خوردند و دروازه‌بان ما هم دچار این مشکل شد.

,

وی افزود: محمد انصاری را در بازی اول مقابل همین سپاهان از دست دادیم. پنج دفاع مرکزی برای سیستم سه دفاعه در نظر داشتیم که یکی از آنها  انصاری بود. با چهار نفر وارد مسابقات شدیم. فرشاد محمدی‌مهر در طول فصل به ما خیلی در این پست کمک کرد و به نظرم واقعاً پرده دیگری از بازی او را توانستم نشان بدهم. خریدهای نیم‌فصل چیزی نیست که روی میز چیده باشند و شما بردارید. بحث در دسترس بودن آن مطرح است و بحث دیگری هم کیفیتی است که مدنظر ما قرار دارد. برنامه من برای نیم‌فصل دوم ثبات این تیم است. شاید بحث جابه‌جایی داشته باشیم یا در صورت نیاز 2-3 بازیکن را جذب می‌کنیم و با توجه به مصدومیت‌ها این را انجام می‌دهیم.

,

ربیعی در خصوص اینکه در جریان بازی امروز در نیمه اول درگیری لفظی با علیرضا مرزبان مربی سپاهان داشت، گفت: این اتفاقات در طول بازی طبیعی است. اختلاف‌نظری بر سر فیرپلی به وجود آمد. در حالت چهار به سه تهاجمی بودیم که فیرپلی کردیم. مرزبان هم این نظر را داشت که فیرپلی کردند. مقداری اختلاف به وجود آمد. او از نظر سنی بزرگتر است. قطعاً احترامش واجب است اما هر کدام از ما در حین بازی مسئولیت دفاع از تیم خودمان را داریم و این مسائل اتفاق می‌افتد. من اهل بگومگو نیستم. اگر اسائه ادبی شده باشد همین‌جا از او عذرخواهی می‌کنم.

,

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه آیا قائم اسلامی‌خواه به بازی‌های نیم‌فصل دوم می‌رسد، اظهار داشت: او در مدت 10-15 روزی که در رفسنجان بودیم اسلامی‌خواه در کنار تیم بود. عمل رباط صلیبی طول درمان دارد و باید مدت درمان کاملاً پشت‌سر گذاشته شود. او در دوره بازتوانی است و مراحل آماده‌سازی‌اش باید انجام شود. قرارداد او با باشگاه بلندمدت است و بندهایی دارد که مربوط به رسیدنش به مسابقات است. قائم فوتبالیست بسیار خوب و توانمندی است. خودش و کادر پزشکی تلاش می‌کنند. امیدوارم او به نیم‌فصل دوم برسد.
انتهای پیام/
 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه