اخبار داغ

پرسپولیس ۱ - فولاد صفر

لیگ برتر فوتبال| برد فولادین سرخ/ فولاد گل‌نزن!

لیگ برتر فوتبال| برد فولادین سرخ/ فولاد گل‌نزن!
پرسپولیس در نخستین بازی نیم فصل دوم برابر فولاد به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی پرسپولیس مقابل فولاد به نوعی حساسترین و مهمترین بازی نیم فصل دوم محسوب می شد. پرسپولیس بعد از فرصت سوزی های نیم فصل نخست آمده بود تا نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز کند تا کماکان در کورس باقی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در مقابل فولاد که با جواد نکونام چراغ خاموش حرکت می کند، بعد از حذف از جام حذفی برای نیم فصل دوم برنامه های فراوانی دارد. بازی زیر سایه مذاکرات دو تیم برای معاوضه 3 بازیکن پرسپولیس یا لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی کهنه کار فولاد آغاز شد.

,

برخلاف انتظار، این فولاد بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و با حرکات پریرا پرسپولیس را به عقب راند. فولادی ها با حملات متوالی چندین بار دروازه پرسپولیس را به شدت تهدید کردند و اگر بی دقتی مهاجمان این تیم نبود، می توانستند خیلی راحت دروازه پرسپولیس را باز کنند. با گذشت نیمی از نیمه نخست، پرسپولیس آرام آرام از فشار خارج شد و به دروازه فولاد نزدیک شد اما باز هم فقر گلزنی در نزد سرخ ها دست آنها را خالی گذاشت تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

,

نیمه دوم را برخلاف نیمه اول پرسپولیس توفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. بعد از این گل حملات سرخ ها ادامه داشت.

,

هر چه به پایان بازی نزدیکتر می‌شدیم، فولاد بیشتر جلو می‌کشید تا گل خورده را جبران کند و پرسپولیس به اداره بازی پرداخت تا در نهایت با همان یک گل حریف سرسخت خود را شکست داده و به ۳ امتیاز حساس دست پیدا کند.

پرسپولیس 1
گل: مهدی عبدی (49)

فولاد صفر
گل: -


پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

فولاد:
علی غلام زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

,
,
, پرسپولیس 1
گل: مهدی عبدی (49)

فولاد صفر
گل: -
, پرسپولیس 1,
,
,
, فولاد صفر,
,
,
, پرسپولیس:, پرسپولیس:,
,
,
,
, فولاد:, فولاد:,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه