اخبار داغ

بازیکنان و کادر پرسپولیس چه گفتند؟

پیروانی: با اسم خدمت، خیانت کردند/حسینی: خوب شد پنجره باشگاه را بستند!

پیروانی: با اسم خدمت، خیانت کردند/حسینی: خوب شد پنجره باشگاه را بستند!
بازیکنان و کادر پرسپولیس بعد از برد مقابل فولاد صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای لیگ برتر و از هفته شانزدهم پرسپولیس با یک گل در تهران مقابل فولاد به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بعد از این بازی، بازیکنان و کادر پرسپولیس صحبت کردند.
,
 
,
*پیروانی: با اسم خدمت، خیانت کردند
, *پیروانی: با اسم خدمت، خیانت کردند,
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم. فوتبال خوبی بود. فوتبال را کنار بگذاریم و اجازه بدهید در مورد دل پری که داریم، صحبت کنیم.
,
وی افزود: می‌خواهم ببینم آقایانی که باعث شدند پرسپولیس حذف شود، ادعای‌شان این است که خدمت کردند. این خدمت نبود. آقایی که به ما سه ماه وقت داد، این را بدانید نه اجازه داشته، نه مجوز داشته، کل مردم ایران و فوتبالیست‌ها را سرکار گذاشتند. اصلاً هیچ سه ماهی وجود نداشته. دیدید که خودشان یکدیگر را تکذیب کردند. آیا این خدمت بود که این همه هوادار دو تیم ناراحت باشند. اسم این خیانت است. چه فوتبال حرفه‌ایی؟ داوران کنار زمین را ببینید امروز داور از سرما می‌لرزید. کمک‌ها یک سیستم رادیویی ندارند. چه فوتبال حرفه‌ایی؟ الان ما می‌توانیم استادیوم بسازیم؟ چگونه خودمان را گول می‌زنیم؟ کدام تیم فوتبال ما صددرصد خصوصی است؟ تمام تیم‌ها وابسته به دولت هستند. بعد می‌گویند پرسپولیس و استقلال دولتی هستند.
,
پیروانی تصریح کرد: چگونه؟ فقط می‌خواستید ما را حذف کنید؟ این لیگ حرفه‌ای است؟ نمی‌شود که فقط پرسپولیس حرفه‌ای باشد. واقعاً شرمنده بودم. داور کنار خط از سرما می‌لرزید. شانس آوردیم یک گرمکن به آنها داده بودند. به داور می‌گوییم با داور وسط ارتباط نداری؟ می‌گویند نه چگونه ارتباط داشته باشیم! فوتبال حرفه‌ای این است؟ فقط می‌خواستند ما را حذف کنند؟ خدمت کردید دست‌تان درد نکند. ببینیم سال بعد چه اتفاقی می‌افتد. اتفاق جدید در سال بعد که می‌خواهیم به بازی‌های آسیایی برویم چیست؟ حیف نیست؟ پرسپولیس با این همه هوادار باید لیگ قهرمانان آسیا را از تلویزیون نگاه کند؟ 
,
سرپرست پرسپولیس در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: پنجره مربوط به مسئله اوساگونا است. ان‌شاءالله انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست. 
,
وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی از مسائل مالی ناراحت بود و شاید به این خاطر کناره‌گیری کند، گفت: تیم 20 درصد بیشتر نگرفته، مدیریت جدید قول داده و تلاش می‌کند تا ان‌شاءالله پول فراهم شود.
,
پیروانی در مورد مشکلاتی مانند نبود زمین تمرین عنوان کرد: همه تیم‌ها در تهران تمرین می‌کنند. هر جا می‌رویم می‌گویند تیم‌های پول‌دار رزرو کردند مگر می‌شود؟ تیم‌ها برای شهرستان هستند همه در تهران تمرین می‌کنند. بیایید لیگ را یکی کنید و کسی هم دیگر به شهرستان نرود. هر تیمی را می‌بینید که وضع‌اش خوب است در تهران تمرین می‌کند. هر جا باشگاه ما می‌رود زمین تمرین بگیرد می‌گویند فلان تیم آمده 6 ماهه، یکساله یا 60 جلسه‌ای اجاره کرده، این هم شده فوتبال حرفه‌ای ما!
,
 
,
*مطهری: نای حرف زدن ندارم
, *مطهری: نای حرف زدن ندارم,
حمید مطهری مربی پرسپولیس در مورد برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. فولاد تیم خوب و با احترامی است و در بخش پرش کردن خیلی خوب کار می‌کند. در فاز حمله هم خطرناک کار می‌کند. در 15 دقیقه اول بهتر از ما کار کردند و فشار آوردند، اما رفته رفته بهتر شدیم. البته علت این هم یک مقدار به مسائل ذهنی بازیکنان باز می‌گردد.
,
وی در مورد اینکه معتقدیی توپی که به دست بازیکن فولاد در محوطه جریمه خورد،  پنالتی بود یا خیر گفت: آنالیزور ما گفت پنالتی بود، اما هرچه داور تشخیص بدهد، قبول داریم.
,
مربی پرسپولیس  در مورد اینکه این تیم درگیر حواشی است و بحث استعفای گل محمدی مطرح است،‌، عنوان کرد: شرایطمان بسیار سخت است و خودم نای حرف زدن ندارم. فقط باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم. با این شرایط اینطور کار می‌کنند و باید گفت درود به شرفشان.
,
مطهری در مورد بسته شدن دوباره پنجره این تیم به خاطر اوساگونا گفت: جدی؟ پس گل بود به سبزه نیز آراسته شد. من همین الان فهمیدم. خودم مانده ام چه بگویم. بعد از این برد باید خوشحال باشیم، اما شما حال و روز مرا ببینید.
,
وی در مورد اینکه درویش قول‌هایی در سر تمرین داده بود، عنوان کرد: چیزی نگویم بهتر است، فقط امیدوارم همیشه منصفانه ما را نقد کنند.
,
 
,
*حسینی: خوب شد پنجره باشگاه را بستند!
, *حسینی: خوب شد پنجره باشگاه را بستند!,
سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام شد. فولاد از ابتدای بازی تا انتها خیلی خوب کار کرد و ما را تحت فشار گذاشتند ولی بازیکنان ما خیلی تلاش کردند.
,
وی در خصوص شرایط پرسپولیس و مشکلات مالی بازیکنان گفت: شرایط را ما گفته‌ بودیم. با این همه مشکلات در حال بازی هستیم. ما که کارمان را انجام می‌دهیم ولی در این چند ساله همیشه همین بوده! متاسفانه وزارت ورزش کاری نمی‌کند. این هم شرایط ما است.
,
خبرنگاری به کاپیتان پرسپولیس گفت پنجره باشگاه شما بسته شده که حسینی گفت: بسته شد؟ مشخص بود، وقتی شما کاری برای پرسپولیس نمی‌کنید باید هم پنجره بسته شود. اتفاقا خوب شد که پنجره بسته شد.
,
کاپیتان پرسپولیس در خصوص وضعیت زمین تمرین این تیم گفت: خودتان بیایید و ببینید.اینجا صحبت کنید فایده ندارد، بهتر است خودتان به تمرین بیایید و زمین را ببینید.
,
 
,
*شجاعی: در نیم‌فصل اول شرایط سختی داشتیم
, *شجاعی: در نیم‌فصل اول شرایط سختی داشتیم,
علی شجاعی هافبک پرسپولیس پس از برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت:‌ بازی خیلی خوب و سختی بود. فولاد تیم بسیار خوبی است و خیلی خوب بازی کرد. خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. 
,
وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی‌ها را می‌برد اما به نظر می‌رسد اوضاع مالی خوبی ندارد، گفت: اجازه بدهید در این مورد بزرگترهای تیم صحبت کنند. سیدجلال حسینی و بقیه صحبت می‌کنند، در مورد این مسائل من صحبت نکنم بهتر است.
,
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا درویش روز گذشته در تمرین تیم حاضر شد، گفت: بله، او دیروز در تیم حاضر شد و امروز هم بعد از بازی در رختکن حاضر شد.
,
شجاعی در مورد انتقادات یحیی گل‌محمدی از امکانات تیم عنوان کرد: امکانات واقعاً خوب نیست. باید زمین تمرین را ببینید واقعاً نمی‌شود تمرین کرد. این واقعیت است. متأسفانه اوضاع خوبی نیست. واقعیت این است که شرایط سختی را در نیم‌فصل داشتیم اما خدا را شکر با این وضعیت توانستیم امتیازات خوبی را جمع کنیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط درست شود. اولین چیزی که نیاز داریم، زمین تمرین است که متأسفانه نداریم. مشکلات دیگری هم وجود دارد که امیدوارم درست شود.
,
 
,
*امیری: حرف من فنی بود اما تیتر زدند کی‌روش به من بدوبیراه گفته!
, *امیری: حرف من فنی بود اما تیتر زدند کی‌روش به من بدوبیراه گفته!,
وحید امیری هافبک پرسپولیس بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. این بازی خیلی مهم بود و می‌دانستیم حساست آن هم روی نیمکت و هم داخل بازی خیلی مهم است. خوشبختانه با درایت کادر فنی و بازیکنان توانستیم 3 امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم.
,
وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس گفت: ما که به این موضوع عادت داریم. البته من اطلاعی نداشتم ولی امیدوارم در باشگاهی مثل پرسپولیس این اتفاقات به ندرت بیفتد ولی هر روز شاهد آن هستیم.
,
امیری در خصوص درگیری‌هایی که اتفاق افتاد عنوان کرد: من متوجه نشدم، فقط سر و صدا بود و زیاد هم پیگیر نشدم.
,
مهاجم پرسپولیس در خصوص بازتاب صحبت‌هایش در مورد کارلوس کی‌ر وش گفت: دوست دارم همانطور که با صداقت حرف می‌زنم اینجا هم با صداقت حرف بزنم. هر کسی نداند خودم می‌دانم که کی روش من را از نفت به تیم ملی دعوت کرد. من فکر می‌کنم از صحبت‌های برداشت بدی شده. فوتبال ایران مدیون کی‌روش است ولی یکسری از دوستان از این فضا برداشت‌های دیگری می‌کنند.
,
وی خاطرنشان کرد: من اگر با صداقت حرف می‌زنم نباید اینگونه برداشت شود. من در مورد یک خطا در جریان بازی با قطر حرف زدم و این حرف کاملا فنی بود اما دیدم خیلی‌ها تیتر کردند که کی‌روش به من بدو بیراه گفته. خیلی از خبرنگاران چنین تیترهایی زدند و من ناراحت شدم. کسانی که در متن فوتبال هستند، برای جلب توجه چنین تیترهایی می زنند. من اگر در یک برنامه حرف زدم، با صداقت کامل حرف زدم و امیدوارم کسانی که از صحبت‌های من در مورد کی‌روش برداشت بد کردند، تجدیدنظر کنند. ما دوران طلایی با کی روش داشتیم و اگر من گفتم با اسکوچیچ اعتماد به نفسم برگشته، چون او به من فیکس بازی می‌دهد و اعتماد به من برگشته است.
,
خبرنگاری گفت آیا صحبت‌های شما با نکونام پیش از بازی در این مورد بود یا خیر گفت: نه، من و نکونام با هم چند سال همبازی بودیم و همیشه قبل از بازی ها این صحبت‌ها را انجام می‌دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه