اخبار داغ

فرماندار سوادکوه خبر داد:

بازگشایی راه دسترسی ۱۱۲ روستا مسدود شده بر اثر برف در سوادکوه

بازگشایی راه دسترسی ۱۱۲ روستا مسدود شده بر اثر برف در سوادکوه
عین‌الله طالبی با اشاره به مسدود شدن مسیر ۱۱۹ روستا شهرستان سوادکوه با بارش برف، گفت: از بامداد روز گذشته تا کنون راه دسترسی ۱۱۲ روستا بازگشایی کامل و ۷ روستا در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عین الله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از بکارگیری ۳۶ دستگاه و ادوات شامل ۱۴ لودر، چهار گریدر، چهار تراکتور ، دو بابکت و ۸ برف روب  در برف روبی و یخ زدایی۲ روز گذشته شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: با این ادوات ۶۰ کلیومتر از محور اصلی و ۲۹۴ کلیومتر از محور فرعی که مسدود شده بود بازگشایی گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۷۱ روستا شهرستان مسیر  ۱۱۹ روستا  بابارش برف مسدود شده بود، افزود: با همکاری سپاه، انتظامی ، راهور، راهداری، شهرداری ها، بخشداریها، دهیاران ، خطوط لوله نفتی، هلال احمر، بخش خصوصی، بسیج سازندگی،پیشرو معادن  از بامداد روز گذشته تا کنون راه دسترسی ۱۱۲ روستا بازگشایی کامل و ۷ روستا در دست اقدام است.

,

فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه عصر روز گذشته معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران بازدید میدانی از محور سوادکوه داشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه قطعی آب و گاز نداشتم و به صورت مقطعی برق چند روستا قطع که با تلاش و حضور موثر پرسنل شرکت برق مشکل حل شد.

,

این مسئول ضمن قدردانی از مجموعه سپاه، انتظامی، بسیج سازندگی، پلیس راه، راهداری، بخشداری ها، شهرداری ها، هلال احمر ،البرز مرکزی، معادن، چوب فریم، برق،آبفا و گاز افزود: با تلاش همگانی از وضعیت بحران خارج شدیم.

,

طالبی به وسعت سرزمینی شهرستان سوادکوه و صعب العبور بودن مناطق اشاره و اظهار کرد: ادوات درون شهرستان پاسخگو نیاز شرایط بحران شهرستان نیست ، پرسنل شهرداری کیسه های نمک را بر دوش خود حمل کرند تا بتوانند تمام مناطق شهری را پوشش دهند.

,

وی افزود: عملیات یخ زدایی، برف روبی تا پاکسازی کامل معابر و نمک پاشی ادامه خواهد داشت، لازم به توضیح است که تعدادی از روستاها در ارتفاعات خالی از سکنه بوده و در این شرایط بازگشایی مناطق فاقد جمعیت در دستور کار قرار ندارد.

,

فرماندار شهرستان سوادکوه در پایان گفت: طی ۲ روز گذشته به مسافران در راه مانده اسکان داده شد و بسته‌های پذیرایی در اختیار آنان قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه