اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

مداحان و شعرای یزدی نقش آفرین در انقلاب تجلیل می‌شوند

مداحان و شعرای یزدی نقش آفرین در انقلاب تجلیل می‌شوند
حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مداحان و هیئات مذهبی و شعرای استان یزد که نقشی در انقلاب اسلامی داشته اند تجلیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه بیش از 230 برنامه توسط تشکل های دینی در سطح استان یزد برگزار می شود، گفت: بیش از 80 برنامه گفتمان انقلاب در مساجد و حسینیه های استان یزد برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه در روز 12 بهمن امسال دیدار با ائمه جمعه را در سطح استان خواهیم داشت، گفت: تجلیل از مداحان و هیئات مذهبی و شعرای استان یزد که نقشی در انقلاب اسلامی داشته اند از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

,

نجیمی به برخی دیگر از برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جشن شعر انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس، اجرای سرود توسط کانون های فرهنگی، راه اندازی ایستگاه شادی در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه و برگزاری مراسم خاطره گویی با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان است.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: آموزش مداحان و مدیران هیات مذهبی با موضوع گام دوم انقلاب و نقد و بررسی فیلم های سینمایی که علیه انقلاب اسلامی ساخته شده، از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در استان است.

,

وی با بیان اینکه 10 برنامه شاخص در مساجد مطرح ستان با مدیریت هیات مذهبی برگزار خواهد شد، اذعان داشت: 279 برنامه قرآنی شاخص در استان در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

,

نجیمی در پایان، گفت: برگزاری مراسم گفتمان قرآنی ، ختم قرآن، پویش های قرآنی در فضای مجازی، محافل انس با قرآن و اجرای برنامه با موضوع آموزش قرآن و تحصیل و سبک زندگی از دیگر برنامه کمیته قرآنی دهه مبارک فجر در استان یزد است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه