اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود

هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود
حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس زارع زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه بنیاد شهید به مانند سال های گذشته در مهمترین دهه تاریخ جمهوری اسلامی نقش آفرینی خواهد کرد، گفت: برنامه مهمانی لاله ها روز پنجشنبه 14 بهمن ماه با حضور مسئولان در گلزار شهدای امیرچقماق شروع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی برگزاری هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد را از دیگر برنامه های دهه فجر در استان بیان کرد و افزود: این برنامه صبح روز پنج شنبه 14 بهمن ماه ساعت 7 و نیم در مسجد حظیره با سخنرانی حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید برگزار می شود.

,

زارع زاده با بیان اینکه همایش همسران شهدا در روز پنجشنبه 14 بهمن ماه برگزار خواهد شد، گفت: این همایش در سالن برق منطقه ای با حضور جمعی از مسئولان و همسران شهدای گرانقدر استان برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از دیگر برنامه های دهه فجر را دیدار مدیران در سراسر استان با همسران شهدا اعلام و اضافه کرد: کلنگ زنی گلزار شهدای رحمت آباد در روز پنج شنبه 14 بهمن ماه خواهیم داشت تا تبدیل به مرکز فرهنگی شود و مردم این منطقه بدون مشکل در مراسمات شرکت کنند.

,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه