اخبار داغ

فرماندار یزد خبر داد

یزد میزبان نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی

یزد میزبان نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی
رستگاری فرماندار یزد از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌ها یزد در ایام الله دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد رستگاری فرماندار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد اشاره کرد و گفت: این کار با همکاری همه دستگاه ها و با توجه به شرایط کرونایی و وجود فضای بزرگ و باز محل دائمی نمایشگاه ها، در این مکان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را خدمات رسانی به معانی واقعی به مردم بیان کرد و افزود: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب در حوزه های کشاورزی، تولید، بهداشتی و خدماتی با حضور شرکت های برند و مطرح که در استان یزد فعالیت می کنند، برگزار خواهد شد.

,

رستگاری با بیان اینکه هم اکنون در حال شناسایی این شرکت ها برای مشخص شدن مکان غرفه های آنها هستیم، اضافه کرد: این شرکت ها در طول مدت برپایی نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات و تولیدات خود، اقدام به فروش کالا با قیمت مناسب خواهند کرد.

,

فرماندار یزد افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، در کنار اینکه خانواده ها برای بازدید نمایشگاه حضور پیدا می کنند، دستگاه های خدمات رسان نیز در آنجا حاضر هستند و با تقسیم فضای نمایشگاه، برنامه های بسیار خوبی مثل جُنگ انقلاب، قصه گویی، سرودخوانی و دیگر موارد را برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه در دستور کار خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه