اخبار داغ

مشکلات مالی زیادی داریم اما برنامه های کادر فنی به تاخیر نمی افتد

هاشم کندی: اردوی سوم دوچرخه سواری استقامت از یکی دو هفته دیگر آغاز می شود

هاشم کندی: اردوی سوم دوچرخه سواری استقامت از یکی دو هفته دیگر آغاز می شود
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری بعد از پایان اردوی دو هفته ای تیم ملی جاده مردان و زنان گفت: مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم های استقامت و نیمه استقامت از یکی دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری زحمات و تلاش های مسوولان منطقه آزاد کیش را جهت برپایی اردوی دو هفته ای ملی پوشان رده سنی جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان رشته های استقامت و نیمه استقامت در جزیره کیش را مورد تقدیر و تشکر قرار داد و اظهار داشت: با مساعدت و لطف منطقه آزاد کیش و قشم توانستیم دو اردوی مهم و قابل توجه را برگزار کنیم. مشکلات مالی زیادی داریم اما این دلیل نشد تا از تلاش برای برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی دست بکشیم و برنامه های کادر فنی را به تاخیر بیاندازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم های استقامت و نیمه استقامت از یکی دو هفته دیگر آغاز خواهد شد و امیدواریم ثمره این تلاش ها و زحمات مجموعه فدراسیون دوچرخه سواری به موفقیت نمایندگان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی منجر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه