اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس:

احداث سیل‌بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است

احداث سیل‌بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است
منصور شکراللهی با تأکید بر اینکه احداث سیل بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است، گفت: رودبار جنوب دارای رودخانه‌های زیادی است و نظر بر این است تا سیل‌بند خرم از جیرفت تا زهکلوت احداث شود که البته تأمین اعتبار آن بسیار است و مسئولان پیگیر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به وقوع سیل اخیر در مناطق جنوبی استان و حضور اعضای هئیت دولت در منطقه گفت: با وقوع دو سیل، شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر بودیم که از نزدیک بازدید میدانی داشتند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ادامه داد: بر اساس بازدید های صورت گرفته، مصوبه ای در نظر گرفته شد که یکی از بندها این مصوبه احداث سیل بند و آبخون داری است.

وی بیان کرد: رودبار جنوب دارای رودخانه های زیادی است و نظر بر این است تا سیل بند خرم از جیرفت تا زهکلوت احداث شود که البته تأمین اعتبار آن بسیار است و مسئولان پیگیر هستند تا با احداث این سیل بند از طغیان رودخانه ها و مسائلی که برای کشاورزان ایجاد می شود، جلوگیری شود.

شکراللهی با تأکید بر اینکه احداث سیل بند خرم برای شهرستان رودبار جنوب نیاز است، خاطر نشان کرد: با وقوع سیل، زیر ساخت های جاده ای، روستایی و محورهای مواصلاتی و منازل مردم تخریب شده اند و این مهم نیاز است که همگان بسیج شوند و کمک کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه