اخبار داغ

مظلومی: از عملکرد خودم در ۸ سال گذشته مطمئن بودم/ در بازی‌های پاراآسیایی هانگ‌ژو باید بهتر از جاکارتا باشیم

مظلومی: از عملکرد خودم در ۸ سال گذشته مطمئن بودم/ در بازی‌های پاراآسیایی هانگ‌ژو باید بهتر از جاکارتا باشیم
رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این فدراسیون عملکرد خوبی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مظلومی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای مجمع ۸ سال با من کار کرده بودند و من از عملکرد خودم در این مدت مطمئن بودم. به هر حال هیئت‌های استانی باید قضاوت می‌کردند و خوشحالم که جذب اکثریت آرا را در مجمع امروز داشتم. امیدوارم با خرد جمعی بتوانیم عملکردی بهتر نسبت به گذشته داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره برنامه‌های فدراسیون برای حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ در چین، گفت: اردوها شروع شده است و در دوران سرپرستی نیز پیگیری‌های خوبی در این باره انجام شده است. ما کار سنگینی داریم به هر حال باید توجه کنیم که هر ساله رشد داشته‌ایم و این بار باید نسبت به دوره قبلی که در جاکارتا بود به لحاظ کیفی و کمی بهتر باشیم و به جایگاه ایران در رده‌بندی کمک کنیم.
,
 
,
مظلومی درباره زیرساخت‌های مورد نیاز ورزش نابینایان و کم‌بینایان عنوان داشت: مسئولان وزارت ورزش باید در این خصوص به ما کمک کنند تا شرایط بهتری داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه