اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان یزد:

سردترین منطقه استان یزد دمای ۱۲- درجه را تجربه کرد/ یخبندان در ارتفاعات استان ادامه دارد

سردترین منطقه استان یزد دمای ۱۲- درجه را تجربه کرد/ یخبندان در ارتفاعات استان ادامه دارد
دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه یخبندان در ارتفاعات استان ادامه دارد، گفت: سردترین منطقه استان یزد دمای ۱۲- درجه را تجربه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان‌الله دهقانی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به وضعیت دمای هوا در استان اشاره کرد و گفت: شب گذشته یکی از سردترین شب امسال در استان یزد بود و درجه هوای شهر یزد به منفی ۳ درجه سانتی گراد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه یکی از سردترین نقاط در استان یزد، اسفندآباد ابرکوه با منفی ۱۲ درجه بود، افزود: شهرستان اشکذر منفی ۱۱ درجه، شهرستان میبد منفی ۱۰ درجه و به نوعی تمامی مراکز شهرستان‌های استان یزد دمای زیر صفر را تجربه کردند.

,

دهقانی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز روند افزایشی دما را در استان یزد داشته باشیم، اذعان داشت: روز گذشته دمای شهر یزد در گرمترین زمان خود به ۱۲ درجه رسیده بود که امروز به دو درجه افزایش به ۱۴ درجه می‌رسد و تا پایان هفته به ۱۶ درجه نیز خواهد رسید.

,

کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه در ارتفاعات استان شاهد یخبندان خواهیم بود، گفت: به مرور و تا پایان هفته از شدت یخبندان و برودت هوا کاسته خواهد شد.

,

وی از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای شبانه یزد خبر داد و افزود: پایداری هوا تا روز چهارشنبه ادامه دارد و در مناطق صنعتی و پرتردد استان انباشت آلاینده‌های جوی را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه