اخبار داغ

نمایشگاه دایمی ویترینی در قم به روایت تصویر

نمایشگاه دایمی ویترینی در قم به روایت تصویر
در «نمایشگاه دایمی ویترینی استان قم» واقع در شهرک صنعتی شکوهیه، حدود ۱۴۰ واحد تولیدی استان، محصولات خود را در این مکان به نمایش گذاشته‌اند که نمایشگاه مذکور در طول سال برای بازدید عموم دایر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، محصولات ارایه شده در این نمایشگاه در زمینه‌های صنایع نساجی و چرم، فلزی، برق و الکترونیک، لوازم خانگی، شیمیایی، معدن، سلولزی و چوب، بهداشتی و آرایشی، کفش ماشینی، مواد غذایی و دانش‌بنیان است.     

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ، ,

نمایشگاه مذکور که اولین نمایشگاه ویترینی صنعتی در کشور است در جاده قدیم قم ـ تهران، شهرک صنعتی شکوهیه، میدان مخابرات، مجتمع فرهنگی شهدای کارگر شکوهیه قرار دارد.

,

به گفته رییس اتاق بازرگانی قم هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتباط بین صنایع مختلف استان با یکدیگر و نیز سایر استان‌ها است تا تولیدکنندگان ضمن تامین مواد اولیه، بتوانند زمینه فروش کالای خود را فراهم سازند.

,

در استان قم بیش از ۲ هزار واحد تولیدی فعال وجود دارد که در میان آن‌ها شهرک صنعتی شکوهیه از شهرک‌های صنعتی شناخته شده در قم است. تاکنون بازدیدکنندگانی از سایر کشورها مانند عراق، افغانستان، لبنان و سوریه نیز از این نمایشگاه داشته‌ اند.

,

بیشتر محصولات به نمایش درآمده در نمایشگاه مذکور، محصولاتی صادراتی هستند و می توانند برای آینده استان، نمونه‌های خوبی در زمینه تولید و توسعه اقتصادی و صادرات باشند. در واقع از این طریق  بستری را برای ارتباط تولیدکنندگان با بازار داخلی و بازارهای بین‌المللی فراهم می شود تا زمینه هر چه بهتر رشد و شکوفایی اقتصادی استان میسر شود. 

لازم به ذکر است که تا کنون ۱۴۰ واحد صنعتی محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه