اخبار داغ

صدور پلاک در استان اصفهان به سمت کاملاً الکترونیکی شدن پیش می‌رود

صدور پلاک در استان اصفهان به سمت کاملاً الکترونیکی شدن پیش می‌رود
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از انجام صدور پلاک خودرو تنها به شیوه‌های نوبت دهی اینترنتی و یا شماره گذاری اینترنتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا محمدی در گفتگو با صاحب نیوز؛ در مورد روند الکترونیکی شدن صدور پلاک خودرو در استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر روند الکترونیکی شدن فرایند تعویض پلاک خودروها در این استان به دو صورت انجام می‌شود که شامل «نوبت دهی اینترنتی» و «شماره گذاری اینترنتی» می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: در نوبت دهی اینترنتی، متقاضیان تعویض پلاک و صدور پلاک جدید به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به وبسایت پلیس به آدرس nobatdehi.epolice.ir برای دریافت نوبت اقدام می‌کنند، زمان حضور در مرکز تعویض پلاک را دریافت کرده و در زمان مشخص شده به باجه های صدور پلاک مراجعه می‌کند تا با تحویل مدارک و اطلاعات مورد نیاز، روند صدور پلاک ایشان در مرکز انجام شود.

,

وی ادامه داد: اما در شیوه شماره گذاری اینترنتی، متقاضیان در خانه مدارک خود را بارگذاری کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد سیستم می‌کنند و تنها یک بار به مرکز تحویل پلاک مراجعه حضوری می‌کنند تا برگ سبز و پلاک قدیمی خود را تحویل داده، خودروشان بازدید شود و برگ سبز و پلاک جدید را تحویل بگیرند که این حضور حداکثر یک ربع تا بیست دقیقه زمان می‌برد.

,

رئیس پلیس راهور با بیان این که اکنون دیگر چیزی به عنوان مراجعه حضوری برای گرفتن نوبت مانند شیوه‌های سنتی نداریم، تأکید کرد: روند تعویض پلاک در این استان صرفا با نوبت دهی اینترنتی و یا به کلا به صورت شماره گذاری اینترنتی انجام می‌شود.

,

محمدی افزود: هم اکنون مرکز شماره یک تعویض پلاک استان واقع در شهرک آزمایش که شماره گذاری اینترنتی تعویض پلاک را انجام می‌دهد روزانه پاسخگوی مراجعه 25 تا 30 نفر است و رفته رفته باید روند صدور تعویض پلاک به سمت شیوه شماره گذاری اینترنتی پیش برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه