اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لنده:

انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکت برای ملت ایران بود

انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکت برای ملت ایران بود
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: اگر قیاسی با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امروز انقلاب اسلامی، حقیقتا منشاء خیر و برکت برای ملت ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع مربیان طرح شهیدبهنام محمدی با اشاره به خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول طول چهار دهه گذشته گفت: انقلاب اسلامی ایران شاید متفاوت ترین انقلاب در تمامی انقلاب های است که شکل گرفته است چرا که خمیرمایه آن برمبانی و اندیشه های دینی و اسلامی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی افزود: رهبری امام خمینی(ره) و توجه به اصول و اندیشه های دینی و همراهی ملت شریف ایران برای رهایی از قید سفاکین رژیم ستم شاهی باعث شد تا مسیر برای انقلابی تحول خواه در ایران شکل گیرد.

,

وی افزود: در همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی دشمنان با طرح ترور شخصیت‌های طراز اول انقلاب سعی داشتند تا مسیر این انقلاب را به طور کلی تغییر دهند ولی دوراندیشی و هدایت و روشنگری امام خمینی(ره) باعث شد تا خللی در اراده پولادین انقلاب اسلامی ایجاد نشود و بعد از ان نیز با تحمیل یک جنگ نابرابر بر ملت ایران خواستند انقلاب اسلامی را برای همیشه از مسیر خود بازدارند که ایستادگی و از خودگذشتگی و دفاع جانانه ملت مانع از این حمله نابرابر شد.

,

وی در ادامه تاکیدکرد: با ارتحال امام خمینی(ره) دشمنان کار انقلاب اسلامی را تمام شده می دانستند ولی در کمتر از یک روز با انتخاب مقام معظم رهبری و مدیریت بی نظیر ایشان در طول این سه دهه گذشته نه تنها مسیر انقلاب از متزلزل نکرد بلکه باعث تعالی و پویایی انقلاب و حتی صادر شدن آن به کشورهای آزادی خواه جهان شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: مدیریت جهادی و توجه به مردم و خدمت صادقانه در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی باعث شد تا انقلاب ما به یک انقلاب مردمی تبدیل شود و روز به روز بر متعالی تر شدن آن افزوده شود.

,

ویسی گفت:با وجود همه تلاش های دشمنان در طول چهار دهه گذشته امروز شاهد تلاش شبانه روزی دشمنان برای وارونه جلوه دادن خدمات نظام در فضای مجازی هستیم که نیازمند روشنگری تمام قشرهای مختلف جامعه است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه