اخبار داغ

خاموشی چراغ فرهنگ و ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد/ آقای استاندار؛ تکلیف متولی فرهنگ را مشخص کنید

خاموشی چراغ فرهنگ و ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد/ آقای استاندار؛ تکلیف متولی فرهنگ را مشخص کنید
اداره فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه‌وبویراحمد در سال های اخیر با رکودی قابل توجه مواجه بوده و با گذشت چند ماه از دولت سیزدهم هنوز تکلیف این اداره مهم مشخص نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که متولی امور فرهنگی این استان شناخته می‌شود، مدتی است در سکوت کامل خبری به سر می برد و و فعالیت چندانی از آن به گوش نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در حالی که سراسر کشور آماده برگزاری جشن های دهه فجر است اما هیچ گونه تحرکی در این خصوص از سوی فرهنگ و ارشاد استان دیده نمی شود و کاملا در رکود به سر می برد.

,

جشنواره فیلم فجر که یکی از مهمترین برنامه های هنری در ایام دهه فجر است، چه سرنوشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت؟آیا مردم این استان می توانند همانند دیگر نقاط کشور نظاره گر فیلم های جشنواره فجر باشند.

,

در حالی که فرهنگ و ارشاد استان می توانست از فرصت پیش امده ناشی از کرونا استفاده کند و با توجه به تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری برای توسعه زیرساخت ها اقدام کند اما وضعیت مجتمع فرهنگی یاسوج دال بر صحت این ادعاست که در این مقوله نیز اقدام خاصی صورت نگرفته است.

,

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فروردین ماه سال جاری در نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تالار فرهنگ و‌ هنر یاسوج سال ۸۷ کلنگ زنی شد و قرار بود ۳ ساله به بهره برداری برسد ولی بعد از ۱۳ سال زیبنده نیست در کنار رود زیبای بشار یک غول آهنی را به حال خودش رها کنند.

,

مواردی که گفته شد بخش کوتاهی از عملکرد فرهنگ و ارشاد استان در یکی دو سال گذشته است که نشان می دهد عملا اتفاق خاصی در استان رخ نداده است و به نظر می رسد استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید هر چه سریعتر فکری اساسی برای این اداره مهم داشته باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه