اخبار داغ

در دومین روز هفته رخ داد؛

ریزش ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس/ تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای

ریزش ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس/ تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای
بازار سهام امروز قرمز پوش بود و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ریزش ۲۵ هزار و ۲۵۴ واحدی به یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز یکشنبه منفی و قرمز پوش بود. معاملات روز جاری با گرایش منفی و با فشار فروش آغاز شد به طوری که با برتری نسبی فروشندگان، شاهد عقب نشینی خریداران بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۶۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۴۸۳ هزار معامله را دادوستد کردند.

, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۶۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۴۸۳ هزار معامله را دادوستد کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۹۱۱۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۱۵۲ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۷۹۶ میلیارد تومان پول را از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۵ هزار و ۲۵۴ واحد ریزش در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۵۹۴۴ واحد کاهش عدد ۳۲۸ هزار و ۲۴۴ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۵ هزار و ۲۵۴ واحد ریزش در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۵۹۴۴ واحد کاهش عدد ۳۲۸ هزار و ۲۴۴ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۲۲ هزار نوبت و به ارزش ۳۶۱۱ میلیارد تومان دادوستد کردند..

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس و پالایش نفت بندرعباس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۲۰۱ واحد افت به ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۲۰۱ واحد افت به ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس با انجام ۱۶۰ هزار معامله و بیش از ۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند که ارزش آن بالغ بر ۵۴۹۹ میلیارد تومان شد.

,

نمادهای پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع، پالایش نفت لاوان، سنگ آهن گهرزمین و فرابورس ایران با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه