اخبار داغ

مراسم تقدیر و تجلیل از مربیان برتر کاراته برگزار شد

طباطبایی: مربی کاراته قدش خمیده می‌شود تا قامتی بلندا گیرد/ شمعی کناره میدان می‌سوزد

طباطبایی: مربی کاراته قدش خمیده می‌شود تا قامتی بلندا گیرد/ شمعی کناره میدان می‌سوزد
مراسم تقدیر و تجلیل از مربیان برتر کاراته با حضور اهالی کاراته برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تقدیر و تجلیل از مربیان برتر کاراته در سال ۱۴۰۰ با حضور سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته و جمعی از قهرمانان و مربیان این رشته در محل هتل المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم ضمن بزرگ‌داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن روز مادر، از مربیان و پیشکسوتان مرد و زن کاراته ایران در دو بخش کومیته و کاتا تقدیر به عمل آمد.

,

پس از این تقدیر، از ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده نیز به‌عنوان نمایندگان تیم ملی کاراته هم تجلیل شد. نمایندگان تیم ملی بانوان نیز به علت حضور در سفر، در این مراسم شرکت نیافتند.

,

رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم اظهار داشت: جای تقدیر است که در این روز مبارک، در جمعی سخن می‌گویم که سرآمد مجمع آدمیان‌اند؛ مگر سرآمد ابنا بشر جز مرشدان و مربیان‌اند؟ کیست که کلام نبی اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) در ستایش جای مربیان را نشنیده باشند؟ صحبت کردن در این‌جا، زیره به کرمان بردن است؛ بر لب دریا از آب سخن گفتن، لغو و بیهوده است. مربیان کاراته را به‌سبب آمیختگی علم و عمل و ترویج اخلاق در روح هنرجو بسیار متعالی می‌دانم.

,

وی در ادامه عنوان داشت: مربی کاراته برای خودش چیزی نمی‌خواهد، آینده‌اش کسانی‌ست که پرورش می‌دهد و بزرگی‌شان را بزرگی خود می‌شمارد. دنبال این نیست که بر سکوهای قهرمانی یادی از او کنند؛ مربی کاراته قدش خمیده می‌شود تا قامتی بلندا گیرد. مربی کاراته هم‌گام با استواری تن هنرجو، استواری خلق و روش و منش را تسری می‌دهد.

,

طباطبایی هم‌چنین بیان داشت: ارج و منزلت ورزش از ادب و منش نیک می‌آید. مربیان کاراته آئین‌مدار هستند و این را در نهاد هنرجویان ترویج می‌کنند. اگر امروز در کاراته جهان صاحب عنوان هستیم، ارزان به‌دست نیامده. برای کسب این منزلت مربیان ما بذل عمر و جان و مال کردند. در میانه میدان مردی یا زنی اگر سرگرم مبارزه بود، شمعی کناره میدان می‌سوزد.

,

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به مربیان بزرگ کاراته ایران تأکید داشت: قدردان اساتید بزرگ‌مان هستیم. قدردان شهرام هروی، مربی یگانه مدال طلای المپیکی کاراته ایران باشیم. کوشش مربیان زن هم به دختران کاراته ما امید بخشیده و آن‌ها را سربلند کرده. امیدوارم با پیاده‌سازی برنامه‌های دقیق و هدف‌مند در تمام مراحل پیش‌راندن جامعه کاراته، مربیان را مانند دریچه‌ای روبه‌نور بنگریم.

,

او در ادامه تصریح داشت: تمام این مربیان تا پایان سال ۱۴۰۱ از پرداخت سهم فدراسیون برای تمام احکام‌شان معاف هستند. کار کارشناسی انجام می‌گیرد تا مربیان سازنده و برتر ایران با حمایت شرکت‌های بیمه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تحت پوشش قرار بگیرند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه