اخبار داغ

توسط گروه جهای شهید سلیمانی صورت گرفت؛

ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای زن نیازمند /یک مادر از بند زندان آزاد شد

ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای زن نیازمند /یک مادر از بند زندان آزاد شد
گروه جهادی شهید سلیمانی احمدی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،نسبت به آزادی مادر در بند زندان به دلیل بدهی مالی، و همچنین ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای زن نیازمند اقدام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سلیمانی مسئول گروه جهادی شهید غبیب الله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به کمک خیرین یک روز قبل از ولادت حضرت فاطمه (س) شاهد آزادی مادری دربند زندان بودیم که به دلیل بدهی مالی در زندان بود که توانست به آغوش خانواده و فرزندانش برگردد و همچنین ساخت یک باب سرویس بهداشتی و حمام نیز برای یک زن نیازمند در همین ایام توسط گروه جهادی شروع شد.

وی افزود: گروه جهادی شهید سلیمانی با هدف اقدامات جهادی و کمک های مومنانه و اقدامات فرهنگی و مذهبی از سال ۹۸ فعالیت خود را شروع کرد کمکهای مومنانه از قبیل توزیع بسته های غذایی و بهداشتی و در بحث عمرانی تعمیر و بازسازی منزل و ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,


,
, ,


سلیمانی در خصوص اقدامات فرهنگی و مذهبی این گروه نیز گفت: برگزاری مراسمات مذهبی دهه محرم، اربعین و برگزاری مراسم شب های قدر و ادعیه و همچنین برگزاری مراسمات ملی از جمله جشن دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این گروه می باشد که در دو سال اخیر توانستیم سوگواری اربعین حسینی را برگزار کنیم که بازخورد خوبی در منطقه احمدی به لحاظ فرهنگی و مذهبی داشته است.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی در ادامه گفت: جهت مشارکت بانوان و خانواده ها در این گونه فعالیت ها اقدام به فعال نمودن بخش بانوان گروه جهادی نمودیم و هدف از این اقدام فرهنگ سازی امر کمک به نیازمندان در بین خانواده‌ها و فرزندان می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: سعی داریم با تعامل بیشتر با خیرین و ارگان های مختلف در این خصوص گام های موثر و پایدار برداشته برداریم و قطعا هر گونه کمکی در این شرایط سخت اقتصادی باعث کمتر شدن رنج قشر ضعیف و نیازمند خواهد شد. و فعالیت های از این نوع هرچه بیشتر باید در جامعه و توسط مردم شکل گیرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه