اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خبر داد؛

تقدیر از مادران و همسران شهدا در ایام ولادت حضرت زهرا(س)

تقدیر از مادران و همسران شهدا در ایام ولادت حضرت زهرا(س)
حسین نصرالله از برنامه‌های این بنیاد برای تقدیر از همسران و مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: در ۴۵ روز گذشته، بنیاد شهید و امو ایثارگران شهرستان ری برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داد که الحمدالله به خوبی انجام شد. مراسم تشییع پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس در روزهای گذشته برگزار شد و همچنین مراسم یادبود ۶۰۰ شهید مدافع حرم را داشتیم که با حضور خانواده آنها برای نخستین بار در تالار ایوان ری با کمک بسیج برگزار شد.

وی افزود: همچنین به مدت سه روز برای ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهدای حرم به صورت رایگان در بنیاد شهید شهرستان ری ویزیت دندان‌پزشکی‌ شدند. و مراسم‌هایی برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و از سوی دیگر در نهم دی ماه از خانواده‌ شهیدان زمانی‌نیا و مصطفی میرزایی تقدیر به عمل آمد. انجام مراسم غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را هم باید به این اقدامات افزود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ادامه داد: مراسم «رفیق خوشبخت ما» را داشتیم که به صورت استانی برگزار شد و بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در فرهنگسرای ولاء با حضور حدوداً ۳۰۰ نفر برگزار شد و از مادر دو شهید مدافع حرم و یک همسر شهید در آن مراسم تجلیل به عمل آمد. همچنین در بقعه شیخ صدوق مراسم تجلیل از مادران و همسران را هم داشتیم و آقای عالی و فرماندار شهرستان ری در این مراسم هم حضور داشتند و از خانواده سه شهید که هم همسر هستند و هم مادر تجلیل شد.

نصرالله با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برای ایام ولادت حضرت زهرا(س) گفت: تعدادی از مادران شهدا را می‌خواهیم به صدا و سیما اعزام کنیم تا با آقای جبلی و آقای قاضی‌زاده هاشمی دیداری داشته باشند و در آنجا برای ۳۰۰ مادر شهید برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌اند و به اجرا درخواهند آورد. این مادران نمایندگان سایر مادران شهدا هستند و از سه شهرستان استان تهران در این مراسم حضور خواهند داشت. همچنین بنا داریم به امید خدا یک مراسمی را هم برای همسران شهدا برگزار کنیم تا از این عزیزان هم تقدیر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه