اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان؛

کمک مجاهدانه نیروی هوادریای سپاه در کاهش تلفات انسانی موثر بود

کمک مجاهدانه نیروی هوادریای سپاه در کاهش تلفات انسانی موثر بود
علی نظری گفت: بی شک اگر مجاهدت این خلبان‌ها و عزیزانی که کادر پرواز حضور داشتند، نبود شاید بعضی جاها دیر اقدام می‌کردیم و تلفات جانی زیادی برای مردم عزیزمان داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ علی نظری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان در فرودگاه جیرفت عنوان کرذ: امروز در پنجمین روز از مرحله دوم سیلی که در جنوب استان جاری شد و در کنار دوستان هوادریا در فرودگاه جیرفت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , راه آرمان,

وی اذعان کرد:  نیروی دریایی سپاه که از همان روزهای اول دو فروند هلی‌کوپتر را برای خذمت رسانی به این منطقه اعزام کرد که هم در عرصه پشتیبانی و هم امداد و نجات خدمات شایانی را ارائه کردند.

وی ضمن تشکر از خدمات مجاهدانه نیروی هوا دریای سپاه تاکید کرد: ۳۰ سورتی پرواز برای ارسال وسایل پشتیبانی حتی در جاهایی که به دلیل سیل راه‌های اصلی و راه‌های روستایی قطع شده بود انجام شده است.

نظری اذعان کرد: با کمک نیروی هوا دریا و هلی کوپترها توانستیم کمک‌های خودمان را به مردم برسانیم و بعد از آن هر جا که نیاز بود مسئولان بازدید کنند جهت تصمیم‌گیری بهتر  از این بالگردها استفاده کردیم و در اثر انعطاف بسیار خوبی که در این بالگردها وجود داشت، توانستیم خیلی از مسائل و مشکلات مردم عزیز مناطق جنوبی به خصوص رودبار، منوجان و قلعه گنج را ارزیابی کنیم .

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: با کمک بالگردها توانستیم کمک های مردمی و مورد نیاز را  به این عزیزان برسانیم که جا دارد از همه عزیزان فرمانده محترم نیروی دریایی فرمانده محترم نیروی زمینی که کمک‌های شایانی به را انجام دادند، صمیمانه تشکر کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بی شک اگر مجاهدت این خلبان‌ها و عزیزانی که کادر پرواز حضور داشتند، نبود شاید بعضی جاها دیر اقدام می‌کردیم و تلفات جانی زیادی برای مردم عزیزمان داشتیم که خدا را شاکریم که در این ایام با تخصصی که دوستان دارند و وسایلی که در اختیار آنهاست توانستیم بهترین و موثرترین کمک ها را که آن هم حفظ جان مردم عزیز شریف و همیشه در صحنه است، را ارایه دهیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه