اخبار داغ

در نامه‌ای مطرح شد؛

واکنش عشقی به دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی

واکنش عشقی به دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی
رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی دوباره بررسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی به بعد از بررسی جوانب بر جامعه میلیونی سهامداران موکول شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نامه جدید و فوری عشقی بعد از اعلام هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر دریافت مالیات بر صادرات برخی محصولات شرکت های معدنی و پتروشیمی مانند قیر، متانول، اوره، پلی اتیلن و ... به حمیدرضا حاجی بابایی نوشته، ارسال و اعلام شد: این تصمیم بر منافع جامعه میلیونی سهامداران به خصوص سهامدارات عدالت ، اثر گذار بوده و بررسی آن به بعد از بررسی جوانب بر بازار سرمایه موکول شود.
,
 
,
شایان ذکر است بیگی‌نژاد با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ لایحه در حوزه انرژی اعلام کرده است: طبق تبصره ۶ این لایحه ، دولت مکلف شد از درآمدهای حاصل از صادرات مواد خام و نیمه‌خام معدنی و شیمیایی، مالیات بگیرد. در آیین‌نامه ارائه شده، فهرست مواد نیمه‌ خام همچون متانول، اوره و پلی‌اتیلن ذکر نشده بود. درحالی که حدود ۸۰ درصد از صادرات محصولات پتروشیمی شامل همین سه محصول است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه