اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر یزد:

یزد صاحب بوستان «خانواده» می شود/تاکید شورای شهر یزد بر حفظ باغات

یزد صاحب بوستان «خانواده» می شود/تاکید شورای شهر یزد بر حفظ باغات
حجت السلام حیدری گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌های تفریح خانوادگی در یزد، بوستانی با عنوان و کاربری «خانواده« این شهر احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ناصر حیدری سخنگوی شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به برگزاری چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار کرد: با توجه به همزمان این جلسه با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر ئر ابتدای این جلسه از مادران دبیرخانه شورا تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه مسائل مهم در چهل و دومی نجلسه شورای شهر بررسی و مصوب شد افزود: یکی از مصوبات این جلسه نامگذاری بوستانی به نام «خانواده» بود که در بلوار بسیج یزد واقع است و با توجه به اینکه کاربری بوستان با نام خانواده تناسب بیشتری دارد و نیز از نظر داشتن فضای لازم برای خانواده در یزد در مضیقه هستیم و کاربری این بوستان که با همکاری شهرداری ناحیه تاریخی یزد و سازمان فرهنگی، روزشی و اجتماعی شهرداری یزد برای استفاده خانوادگی تعیین شده بود نام آن هم همنام کاربری و فعالیت این بوستان تعین شد.

,

سخنگوی شورای شهر یزد این اقدام را در راستای تقویت زیرساخت‌های تفریح خانوادگی در یزد دانست و افزود: انتخاب این نام تعظیم و تکریم و ارزش نهادن به نهاد مقدس خانواده است.

,

وی با اشاره به بررسی عوارض سال ۱۴۰۱ در شورای شهر گفت: در این جلسه مابقی موضوع عوارض ۱۴۰۱ شهرداری یزد تصمیم گیری شد هرچند این موضوع هنوز ناتمام است و در ادامه جلسات به آن پرداخته خواهد شد.

,

حجت الاسلام حیدری با اشاره به ضرورت حضور یک نماینده از شورای شهر در مدیریت بحران شهرداری یزد اذعان کرد: طبق نامه شهردار یزد باید یک نفر به عنوان نمانیده شورا معرفی می شد که در این جلسه با رای گیری مهندس شایق رئیس کمیسیون عمران  به عنوان نماینده شورا معرفی شد.

,

سخنگوی شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: همچنین مهندس شایق در با رای گیری اعضای به عنوان نماینده شورا در کمیته سیما، منظر و نمای ساختمان های شهر معرفی شد.

,

وی با بیان اینکه نظر کمیسیون خدمات شهری هم از مسائلی بود که این جلسه به رای گذاشته شد بیان کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید شورا، حفظ باغات است و ارزش ان قابل انکار نیست، تصمیم کمیسیون خدمات شهری در خصوص باغ ماند بخشی از کارخانه افشار به تصویب اعضا رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه