اخبار داغ

به همت سازمان بسیج کارگران استان انجام شد؛

تجلیل از همسران فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان

تجلیل از همسران فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان
طی مراسمی با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از همسران فرماندهان و شورا پایگاه‌های بسیج این سازمان تجلیل و تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شامگاه یکشنبه طی مراسمی پرشور با حضور سردار فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)، نماینده ولی فقیه در سپاه استان هرمزگان، فرمانده بسیج اقشار، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و فرماندهان پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی‌ و با حضور جمعی از همسران فرماندهان و شورا پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان از مقام عالی همسران حاضر در این مراسم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن خوش آمدگویی و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، اظهار کرد: این بانوی بزرگ اسلام بهترین اسوه و مظهر ایمان، اخلاق ، عزت و بصریت برای بانوان جامعه است.

الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا در زندگی وی در ادامه افزود: برای برخوداری از محیط و جامعه اسلامی باید سیره و سبک اسلامی و زندگی آن بانو را باید همراه در زندگی خویش جاری و ساری کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان به نقش ثاثیر گذار همسران فرماندهان در عرصه های مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد: این بانوان سربلند همیشه همراه و پشتیبان همسران خود در روزهای دشوار و حساس بوده اند و اگر این همراهی از سوی مادران و همسران نبود چه بسا مردانشان در دوران جنگ نظامی و جنگ اقتصادی به موفقت نمی رسیدند.

وی بیان کرد: مقام و ارزش مادر و زن بسیار مهم است و باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد و در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار در این رابطه هم سفارش کرده اند و به این به مناسبت این روز میلاد نورانی این قدرانی و تشکر از مادران و همسران فرماندهان حداقل کاری است که باید انجام می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه استان هرمزگان نیز در این مراسم، با تبریک این میلاد فرخنده و مبارک و بزرگداشت مقام زن، گفت: ما باید با خداوند عزوجل معامله کنیم، زیرا این نوع معامله سراسر از خیر و برکت است و نمونه بارز آن حضرت خدیجه(س) است که با آن همه ثروت و جایگاه مردم به این بانوی باایمان کنایه و زخم زبان می زنند اما با خدای خود معامله کرد و خود را به ازدواج پیامبر اکرم(ص) که فردی یتیم و دامدار بود در آورد و از ازدواج آن‌ بانو بهترین دختر عالم به نام فاطمه وجود آمد.

حضرت زهرای مرضیه یک وجود ملکوتی است

وی در ادامه افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یک وجود ملکوتی است که در ظاهر انسان تجلی کرده بود و حلقه وصل ۱۲ امام معصوم است و همراه ما باید سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و به خصوص بانوان از حضرت زهرا(س) الگو گیرند که خیر و سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی در پایان به نقش مهم مادر و زن در محیط خانواده و جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: بیشترین نقش تربیتی زن در خانواده برای فرزندان ایفا می کند و باید این نقش مادری با بهره گیری از سبک اسلامی و عمل به آن باشد.

لازم به ذکر است، این مراسم با اجرای های متنوعی از جمله تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود، خوش آمدگویی توسط فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، اجرای برنامه های شاد و مفرح و طنز برای کودکان همراه بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و شاخه گل به همراه هدایای نفیس به پاس همراهی، از همسران فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج سازمان کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضرت زهرای مرضیه یک وجود ملکوتی است,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه