اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد؛

رفع ۴۷ نقطه حادثه خیز جاده‌ای خراسان شمالی/ پوشش بیشتر تخلفات سرعت با خرید ۱۰ دوربین جدید

رفع ۴۷ نقطه حادثه خیز جاده‌ای خراسان شمالی/ پوشش بیشتر تخلفات سرعت با خرید ۱۰ دوربین جدید
جعفر شهامت گفت: در خراسان شمالی ۹۶ نقطه حادثه خیز مصوب وجود دارد که تا به کنون ۴۷ نقطه از آنها ایمن سازی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب همچنین اظهار کرد: تا پایان اسفند ماه امسال ایمن سازی شش نقطه دیگر به پایان می رسد که پوشش ایمن سازی جاده های استان به لحاظ رفع نقاط حادثه خیز به ۵۵ درصد می رسد.

شهامت در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ایمن سازی ۱۷ نقطه دیگر از نقاط حادثه خیز جاده ای استان در حال اجرا است، تصریح کرد: به علت اختصاص ضعیف اعتبارات از ردیف توازن، پیش بینی می شود که ایمن سازی این ۱۷ نقطه حادثه خیز تا سال آینده به طول انجامد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: انجام ایمن سازی سایر نقاط حادثه خیز جاده ای استان نیز به تامین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول در ادامه درباره نصب تابلو علائم در سطح جاده های استان نیز بیان کرد: برای اجرای آن، پیمانکار انتخاب شده است که نصب تابلوها سه ماه به طول می انجامد.

وی در بخش دیگری از سخن خود، به وجود ۲۲ دوربین ثبت تخلف سرعت در سطح جاده های استان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه گذشته هفت دوربین جدید ثبت تخلف سرعت در سطح جاده های استان نصب و راه اندازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی همچنین از دریافت مجوز خرید ۱۰ دوربین جدید ثبت تخلف سرعت خبر داد و گفت: با خرید این دوربین های جدید نیز شبکه شریانی جاده های اصلی استان تا نیمه اول سال آینده تحت پوشش دوربین های ثبت تخلف سرعت قرار می گیرند.

شهامت یادآور شد: دوربین های فعلی ثبت تخلف سرعت در سطح جاده های استان از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه امسال ۵۰ هزار و ۲۴۰ فقره تخلف سرعت را ثبت کردند که ثبت این نوع تخلف در مقایسه با سال گذشته رشدی بیش از ۷۰ درصد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه