اخبار داغ

واکنش مقامات فدراسیون فوتبال به یک بی‌اخلاقی؛

تداوم روند بررسی پرونده اخلاقی کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق/ دعوت به تیم ملی برای جلوگیری از قصاص قبل از جنایت!

تداوم روند بررسی پرونده اخلاقی کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق/ دعوت به تیم ملی برای جلوگیری از قصاص قبل از جنایت!
پرونده اخلاقی مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران به رغم دعوت از وی به اردوی یوزها، هم‌چنان در رکن قضایی فدراسیون فوتبال مفتوح مانده.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته بود که اعلام لیست بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاشیه‌ها و بحث‌های بسیاری را بر انگیخت. دعوت از محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از آن حواشی عجیب و غریب پدید آمده، از مهم‌ترین نکات مورد بحث در این باره بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در شرایطی که پرونده این بازیکن به دلیل انتشار فایل صوتی بی‌اخلاقی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده و حتی یک جلسه هم برای استماع دفاع نماینده این مدافع پرحاشیه برگزار شده بود، دراگان اسکوچیچ باز هم از او دعوت کرد تا زمزمه‌های بسیاری در رابطه با نقش‌آفرینی افراد غیر در تعیین لیست تیم ملی و انفعال فدراسیون فوتبال در پاس‌داری از اخلاق و معارف به گوش برسد.

,

با این حال شب گذشته مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال از مفتوح بودن پرونده رسیدگی به اتهام علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان خبر داد و گفت: او در لیست آقای اسکوچیچ بوده اما پرونده‌اش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باز است تا صحت و سقم حاشیه‌هایی که رقم خورده مشخص شود. تا زمانی که حکمی صادر نشده؛ کنعانی‌زادگان می‌تواند برای تیم ملی بازی کند.

,

در همین راستا هم امروز حسین شریفی، مدیر روابط‌عمومی و سخن‌گوی فدراسیون فوتبال با انتشار توئیتی به شکل غیررسمی از تداوم روند پی‌گیری و بررسی پرونده این مدافع ملی‌پوش جهت احراز تخلف یا تبرئه وی در کمیته اخلاق خبر داد و نوشت: «قانون و اخلاق خط قرمز فدراسیون فوتبال هستند، اما قصاص قبل از جنایت نمی‌کند. هر زمان رکن قضایی در هر موضوعی به قطعیت رسید، فدراسیون فوتبال هم تبعیت خواهد کرد.»

,

, ,

حالا مشخص نیست که آیا دنبال کردن این رویه واحد از سوی دو مقام رسمی فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران، واقعاً به معنای تداوم پی‌گیری این پرونده مهم غیراخلاقی در کمیته مربوطه است یا این که صرفاً جهت تقلیل فشار رسانه‌ای و فضای متشنج، این خط مشی دنبال شده.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه