اخبار داغ

بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با دانا:

روسیه متحد اقتصادی و سیاسی ایران است/ سفر رئیس‌جمهور به روسیه کاری بود نه یک ضیافت تشریفاتی

روسیه متحد اقتصادی و سیاسی ایران است/ سفر رئیس‌جمهور به روسیه کاری بود نه یک ضیافت تشریفاتی
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر آقای رئیسی به روسیه یک سفر کاری بود نه ضیافت تشریفاتی که برخی جریانات سیاسی و رسانه ای از میزی که روسای جمهور دو کشور پشت آن نشسته بودند و یا مسائل حاشیه ای دیگر ایراد می گیرند.
[

«هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه برخی تلاش می کنند دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه را به حاشیه رانده و کم اهمیت جلوه دهند، گفت: سفر آقای رئیسی به روسیه یک سفر کاری بود نه ضیافت تشریفاتی که برخی جریانات سیاسی و رسانه ای از میزی که روسای جمهور دو کشور پشت آن نشسته بودند و یا مسائل حاشیه ای دیگر ایراد می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه جریانی تلاش می کند در یک سناریوی از پیش طراحی شده نارضایتی و بی اعتمادی مردم نسبت به دولت را هر روز افزایش دهند، گفت: یک دهه قبل در سوریه همین سناریو اجرا شد و مردم به دلیل دلسرد بودن از دولت وارد میدان نشده و در نهایت ویرانی عظیمی در این کشور رقم خورد.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه سفر آقای رئیسی به روسیه دستاوردهای بسیاری در حوزه سیاسی و اقتصادی دارد تاکید کرد: اینکه رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس جمهور کشورمان برای رهبر ایران آروزی سلامتی می کند برای دنیا پیام دارد اما جریان رسانه ای که آبشخورش از غرب است حاضر به انعکاس آن نمی شود.

,

وی با اشاره به اجرای مانور نظامی ایران، روسیه و چین ادامه داد: اینکه دو کشور چین و روسیه که حق وتو در سازمان ملل دارند در یک مانور نظامی در کنار ایران قرار می گیرند نه تنها برای غرب پیام مهمی دارد بلکه آمریکا و کشورهای اروپایی را دچار وحشت می کند.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بدون شک روسیه متحد اقتصادی، سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است که در آینده آثار توافقات دو کشور در قبال گشایش های اقتصادی برای ایران مشاهده خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه