اخبار داغ

تمام مردم کشور ایران در این جشن و شادی آن سهیم خواهند بود؛

شریفی: به دنبال برگزاری هماهنگ و آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم/ جشنی در راستای ایجاد اتحاد ملی هدف ماست

شریفی: به دنبال برگزاری هماهنگ و آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم/ جشنی در راستای ایجاد اتحاد ملی هدف ماست
مدیر دپارتمان روابط عمومی و سخن‌گوی فدراسیون فوتبال گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و محوریت وزارت ورزش و جوانان و همین طور صدا و سیما به دنبال برگزاری آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شریفی، مدیر دپارتمان روابط عمومی و سخن‌گوی این فدراسیون در رابطه با برگزاری جشن ملی صعود به جام جهانی اظهار داشت: به دنبال برگزاری آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم و به یاری خدا پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دو بازی پیش رو، با هماهنگی‌های صورت گرفته و محوریت وزارت ورزش و جوانان و همین طور صدا و سیما، جشن صعود به صورت سراسری در تمامی نقاط ایران به شکل یک‌پارچه و هماهنگ برگزار خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: تدارکات لازم در این خصوص در حال انجام بوده و برگزاری جشنی در راستای ایجاد اتحاد ملی هدف ماست. تمام مردم کشور ایران در این جشن و شادی آن سهیم خواهند بود؛ چرا که این صعود سریع‌ترین و ارزان‌ترین صعود به جام جهانی خواهد بود. جا دارد از وزیر ورزش و جوانان و رئیس شورای سیاست گذاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به شکل ویژه تشکر کنم که تمام تلاش‌شان را در راستای بهتر برگزار شدن این جشن ملی انجام داده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه