اخبار داغ

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور:

زنان رزمندگان میدان جنگ نامتقارن فرهنگی و اعتقادی هستند/ تزکیه نفس باید راهبردی‌ترین حرکت در تربیت باشد

زنان رزمندگان میدان جنگ نامتقارن فرهنگی و اعتقادی هستند/ تزکیه نفس باید راهبردی‌ترین حرکت در تربیت باشد
حکیمیان با بیان اینکه زنان رزمندگان میدان جنگ نامتقارن فرهنگی و اعتقادی هستند، گفت: اکنون برای نبرد در این میدان به ۸۰ میلیون شهید سلیمانی نیاز داریم که این کار وظیفه مادران است که فرزندانی با هویت انسانی، دینی و ملی مستحکم تربیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، معصومه حکیمیان امروز در همایش کوثر هستی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: رسالت عاشقان حضرت زهرا(س) این است که از مرحله فاطمه ستایی و شهید ستایی عبور کرده و به مرحله فاطمه شناسی و شهید شناسی برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه برای هر زن سه ساحت مادری وجود دارد که باید فاطمی انجام وظیفه کنیم، افزود: مادری برای فرزند که به دنیا آورده اید، مادری برای همسر و مادری اجتماعی سه ساحت مادری هر زن است.

,

وی با اشاره به ولایت و مادری اجتماعی زن برای تربیت جامعه، ادامه داد: در بین فلاسفه مطرح است که وجود زن مقدس است چون بعد از خداوند واسطه خلقت و مربی جامعه است.

,

حکیمیان با اشاره به اینکه یکی از چراغ های فروزان برای زندگی وجود حضرت زهرا(س) است، گفت: حضرت ۹ سال زندگی مشترک با حضرت امیرالمومنین(ع) داشتند و لحظه لحظه آن می تواند چراغ زندگی ما باشند ولی ما فقط به بیان همان نصف روز شهادت حضرت زهرا(س) بسنده کردیم.

,

وی به انفاق حضرت زهرا(س) و اهدای لباس عروس به فقیر اشاره کرد و افزود: اسقف اعظم شهر لندن چندین سال قبل در کنفرانس گرامیداشت بانوی نور گفته است حتی تصور دنیایی که در آن پیروی از شخصیتی مانند حضرت فاطمه (س) وجود داشته باشند انسان را به وجد آورده و نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه با اشاره به اینکه تزکیه نفس باید راهبردی‎ترین حرکت ما در تربیت باشد، بیان کرد: نمی شود مادری دروغگو و متکبر باشند و فرزند راستگو و متواضع تربیت کند بنابر این برای اینکه مادر خوبی باشیم اول باید تهذیب نفس را از خودمان شروع کنیم.

,

وی به حفظ خانواده ساده و متعادل تأکید کرد و افزود: اگر مادری برای حفظ اسلام وارد میدان شود اما خانواده خود را از دست بدهد ارزشی ندارد لذا حیاتی‌ترین نقش مادر در خانواده این است که برای همسر و فرزندانش آرام جان باشد.

,

حکیمیان با بیان اینکه بعضی زنان همه کاری در خانه انجام می دهند جز اینکه آرام جان باشند، عنوان کرد: فلسفه ازدواج در قرآن به دست آوردن آرامش مطرح شده و حضرت فاطمه(س) آرام جان همسر و فرزندانش بود.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان در هر میدانی که می خواهند وارد شوند باید دشمن خود را بشناسند و اینکه دشمن کجاست و چه کاری انجام می‌دهد را بدانند و اکنون زنان رزمندگان جنگ فرهنگی و اعتقادی هستند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: جنگ نرم فرهنگی و اعتقادی طولانی، وسیع‌ترین و طولانی‌ترین جنگ عالم است که از ابتدای خلقت و زمانی که شیطان تمرد کرد و قسم خورد که کل انسان‌ها جز کسانی که برای خدا نفس می‌کشند را به گمراهی بکشاند، شروع شد.

,

حکیمیان تصریح کرد: زنان رزمندگان این میدان هستند و شیطان قسم خورده است که مخلصان را منحرف کند و اگر می خواهیم فرزندان سعادتمند تربیت کنیم باید مشق اخلاص به او بدهیم.

,

وی با بیان اینکه اخلاص در نیت رمز رهایی از چنگال شیطان است، گفت: مهمترین عاملی که خدا چنین عزتی به شهید سلیمانی داد بخاطر اخلاص بود و اینکه هر کاری را برای رضایت خدا انجام می داد.

,

وی با تأکید بر اینکه مادران باید در خانه خود را سرباز خدا بدانند و در هر شرایط سختی کار خود را به درستی انجام دهند، افزود: ۲۰۰ سال قبل هفت شیطان پرست به ظاهر یهودی دو‌ صفحه مطلب برای جهان نوشتند و تا ۱۲۰ سال پنهانی اجرا کردند حتی بعد از اینکه افشا شد نیز به کار خود ادامه دادند که در این مطلب آورده بودند تمام انسان های غیر یهود را تبدیل به حیوان کرده و از آنان برای رسیدن به حکومت جهانی یهود استفاده می کنیم.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه فتنه‌های صهیونیست از ۲۰۰ سال قبل به طور جدی به ترویج بی‌بندوباری، ترویج مصرف مشروبات الکی، ترویج ربا، ترویج مواد مخدر و ترویج تولد فرزندان نامشروع پرداختند. تصریح کرد: هر ملتی چه مسلمان و چه غیر مسلمان با هر دین و آیینی برای اینکه اقتدار، استقلال و آزادی خود را حفظ کند باید سلامت جسم، سلامت روان و سلام اخلاق نسل خود را حفظ کند در غیر این صورت تبدیل به مستعمره دشمن خواهد شد.

,

حکیمیان با بیان اینکه در نبرد نامتقارن سه صورت نظامی، اقتصادی و فرهنگی مطرح است، گفت: پیروز میدان در نبرد متقارن کسی است که از مبانی قوی‌تر باشد و مادران موظف هستند برای کنترل پنج زلزله افزایش طلاق، کاهش ازدواج، کاهش جمعیت، کاهش عفاف و حیا و افزایش اعتیاد به صورت فاطمی وارد میدان نشوید و از ما پذیرفته نیست که کوتاهی کنیم.

,

وی بیان کرد: باید مادران احیا، تحکیم و مقاوم سازی هویت انسانی و هویت دینی و هویت ملی را انجام دهند و زنده باد ایران و احترام به خاک و وطن را به بچه هایشان بیاموزند تا شهید سلیمانی ها تربیت یابند.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه یک نفر شهید سلیمانی در مقابل داعش و‌ سیطره آنان ایستاد، تأکید کرد: اما اکنون برای جنگ نامتقارن فرهنگی به ۸۰ میلیون شهید سلیمانی نیاز داریم که این کار وظیفه مادران است که چنین فرزندانی تربیت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه