اخبار داغ

فرماندار لنده:

خودباوری و خودکفا شدن مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود

خودباوری و خودکفا شدن مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود
تورج رزمجو گفت: آنچه به‌عنوان مهترین دستاورد انقلاب اسلامی می‌توان نامید بحث خودباوری و خودکفا شدن در تمام زمینه‌های پزشکی، نظامی، اقتصادی و سایر مباحث است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان لنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز مادر و سالروز ولادت با سعادت امام خمینی(ره) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی بی بدیل برای همه زنان تاریخ است و امیدواریم زنان ما از این بانوی با کرامت الگو بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تورج رزمجو گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)عطیه ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

,

وی افزود: شخصیت کم نظیری چون امام خمینی(ره) توانست با نفوذ کلام خویش در دل‌های ملت ایران و همه ملت های آزادی خواه جهان انقلابی را بنا بگذارد که ماحصل این انقلاب تامین امنیت، رفاه و آرامش و آسایش ملت ایران پس از 2500سال رهایی از یوغ رژیم پهلوی است.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه ای روشن از همدلی و همزبانی ملت ایران در اطاعت پذیری از رهبری و عمل به دستورات و توصیه‌های علمای دینی در جهت یک حرکت نوین در عصر حاضر بود.

,

وی تاکیدکرد: اگر به خدمات و دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاراتی داشته باشیم به خوبی می توانیم دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته را با وجود جنگ و تحریم ها عملا مشاهده کرد.

,

رزمجو گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی چندان به وضعیت آموزش و تحصیل اقشار مختلف مردم توجه نمی شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و تمرکز بر ارتقای سطح سواد آموزی توانست در کمتر از دو دهه تحولات اساسی در حوزه علم اندوزی در سطح کشور از روستاها گرفته تا شهرها با ایجاد مراکز آموزشی و دانشگاهی باعث ایجاد تحولات اساسی و کسب دستاوردهای مهم علمی در حوزه های فناوری، نانو، تکنولوژی، نظامی و دفاعی و سایر حوزه ها شده است.

,

وی تاکید کرد: با پیشرفت پزشکی و نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران، علل مرگ و میر کمتر شده و فوت ناشی از بیماری های واگیردار و مشکلات بارداری و زایمان در ایران کاهش یافته است. افزایش خدمــات بهــداشتی در جمهوری اسلامی ایران، موجب تغییر در ترکــیب مــرگ و میـــر و دگــرگونی در ترکیب بروز بیماری‌ها شده است.

,

رزمجو در ادامه گفت:امروز به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم و رهبری بی نظیر امامین انقلاب، جمهوری اسلامی به چنان عزت و اقتداری رسیده است که تمامی ابرقدرت های جهان از این عزت و اقتدار متحیر مانده اند.

,

وی افزود: امیدواریم در دهه مبارک فجر بتوانیم آنگونه که شایسته است خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی به نسل جوان کشور منتقل کنیم و همه ادارات و نهادها نیز وظیفه دارند در این ایام به بهترین شکل ممکن به شهروندان خدمات رسانی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه