اخبار داغ

ایران – عراق زیر سایه کووید 19

حمله کرونا به اردوی تیم ملی/ نوراللهی مثبت شد، سردار شاید!

حمله کرونا به اردوی تیم ملی/ نوراللهی مثبت شد، سردار شاید!
در آستانه بازی با عراق اردوی تیم ملی تحت تاثیر ابتلای بازیکنان به کرونا قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که اردوی تیم ملی برای دیدار با عراق آغاز شده، ظاهرا تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شده و این بازیکن دیدار با عراق و سپس با امارات را از دست داد. این بازیکن روز گذشته به محضو ورود به اردو تست داد و بعد از مثبت شدن تست وی اردو را ترک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از همین رو امروز کادر فنی بلافاصله کمال کامیابی نیا را از لیست انتظار به اردو فراخواند تا جانشین احمد نور شود.

,

همچنین شنیده می‌شود تست کرونای سردار آزمون نیز مثبت شده اما هنوز به طور ۱۰۰ درصد این شایعه مورد تایید قرار نگرفته است. درباره سردار آزمون که در اردوی تیم باشگاهی‌اش حضور دارد به صورت شفاهی اعلام شده کرونا گرفته، اما هنوز چیزی در خصوص عدم حضور او در اردو قطعی نیست. فدراسیون فوتبال برنامه سفر سردار آزمون را هماهنگ کرده و با وجود اعلام شفاهی مثبت بودن تست کرونای او، منتظر پاسخ کتبی در مورد وضعیت این بازیکن است.

,

از اردوی تیم ملی عراق نیز اخبار مشابهی به گوش می رسد. کاروان این تیم که بدون حضور لژیونرها به ایران سفر کرده، با مشکل ابتلای بازیکنانش روبرو شده.

,

طبق اعلام منابه آگاه تست کرونا از کاروان تیم ملی فوتبال این کشور در تهران برای آمادگی بازی با ایران نشان می دهد که 5 عضو دچار پاسخ مثبت شده است.

,

تست کرونای 3 بازیکن یاسر قاسم (مصدوم)، مناف یونس و غیث مهنا مثبت شده است. همچنین تست کرونای مربی دروازه بان ها، پزشک تیم و آنالیزور نیز مثبت شده است.

,

بازی تیم‌های ملی ایران و عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، روز پنجشنبه هفته جاری، ساعت ۱۸ به وقت ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه