اخبار داغ

در روز میانی هفته رخ داد؛

ادامه روند نزولی بازار سهام با ریزش ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس/ ۱۶۱ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای

ادامه روند نزولی بازار سهام با ریزش ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس/ ۱۶۱ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای
بازار سهام امروز هم نزولی بود و شاخص کل بورس در پایان معاملات با ۲۱ هزار و ۸۲۴ واحد افت به یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز (دوشنبه) علیرغم مطلوب بودن وضعیت بنیادی سهم‌ها، همچنان نزولی است و خروج پول توسط حقیقی‌ها ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری مانند روزهای گذشته مجددا با روند نزولی و گرایش منفی همراه با افت قیمت‌ها آغاز بکار کرد به طوری که شاخص بورس افت بیش از ۲۱ هزار واحد را ثبت کرد.

,

نقشه بازار امروز قرمز رنگ بود و در پایان معاملات امروز، ۵۱ نماد رشد قیمت داشتند که ۳۶ نماد بورسی و ۱۵ نماد فرابورسی بودند؛ همچنین ۴۲۸ نماد کاهش قیمت را ثبت کردند که ۳۰۲ نماد بورسی و ۱۲۶ نماد فرابورسی بودند؛ به عبارت دیگر، ۱۰ درصد بازار رشد قیمت داشتند و ۸۷ درصد بازار افت قیمت را در روز میانی هفته تجربه کرد.

,

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۷۱ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون سهام و اوراق مالی بود.

, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۷۱ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون سهام و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۱۶۱ هزار و ۱۲ میلیارد تومان رسید که حدود ۱۶۵ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملیات بازار باز است. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۳۸۴ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۱۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس تهران با ۲۱ هزار و ۸۴۲ واحد ریزش به یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۸۸ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با افت ۴۲۷۳ واحدی در ارتفاع ۳۲۳ هزار و ۹۷۳ واحد ایستاد.

, شاخص کل بورس تهران با ۲۱ هزار و ۸۴۲ واحد ریزش به یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۸۸ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با افت ۴۲۷۳ واحدی در ارتفاع ۳۲۳ هزار و ۹۷۳ واحد ایستاد.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۸۵۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۰۳ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش حدود ۳۲۷۹ میلیارد تومان شد.

,

نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی جم بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز هم با ۱۱۲ واحد کاهش، عدد ۱۷ هزار و ۲۴۲ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز هم با ۱۱۲ واحد کاهش، عدد ۱۷ هزار و ۲۴۲ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۶۸ هزار معامله و به ارزش ۱۵۷ هزار و ۷۳۳ میلیارد تومان دادوستد کردند که حدود ۱۶۵ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملیات بازار باز است.

,

نمادهای پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سنگ آهن گهرزمین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و مجتمع جهان فولاد سیرجان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه