اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد خبر داد؛

یک بستری و ۵۵ قرنطینه خانگی در خلیل آباد/ باید درصد واکسیناسیون در خلیل‌آباد به وضعیت قابل قبولی برسد

یک بستری و ۵۵ قرنطینه خانگی در خلیل آباد/ باید درصد واکسیناسیون در خلیل‌آباد به وضعیت قابل قبولی برسد
حسین زاده با بیان اینکه باید درصد واکسیناسیون در خلیل‌آباد به وضعیت قابل قبولی برسد، گفت: یک بستری و ۵۵ قرنطینه خانگی در شهرستان خلیل آباد داریم که باعث شده وضعیت شهرستان به لحاظ رنگ بندی از آبی به زرد تغییر پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: رابطه مستقیمی بین موارد بستری و مرگ و میر با رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون وجود دارد در نقاط روستایی و شهری که بررسی داشتیم مکان هایی که رعایت بهتر پروتکل ها و واکسیناسیون داشتند موارد مرگ و میر و بستری کمتری داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 1 بستری و 55 قرنطینه خانگی در شهرستان خلیل آباد داریم که باعث شده وضعیت شهرستان به لحاظ رنگ بندی از آبی به زرد تغییر پیدا کند، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از تهویه در مکان ها عمومی و... تاثیر بسزایی در کاهش بستری های کرونایی دارد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با اشاره به اینکه عملیات واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا با تزریق واکسن به جمعیت هدف در این شهرستان همچنان ادامه دارد، اذعان کرد: بیش از 88 درصد جمعیت هدف شهرستان نوبت اول، بیش از 80 درصد نوبت دوم و بیش از 18 درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

,

وی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه دانش آموزان در نوبت اول 89 درصد و در نوبت دوم 77 درصد و بیش از 86 درصد بانوان باردار در نوبت اول و 75 درصد در نوبت دوم واکسینه شده اند، تصریح کرد: در مجموع بیش از 79 هزار دز واکسن کرونا در خلیل آباد تزریق شده است.

,

حسین زاده با بیان اینکه عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی می تواند میزان بستری های ناشی از کرونا را افزایش دهد، عنوان کرد: مردم برای جلوگیری از وقوع پیک ششم کرونا و شیوع اومیکرون حتماً از دورهمی های خانوادگی و مراسمات عمومی پرهیز کنند و همچنین نسبت به انجام واکسیناسیون در تمام نوبت ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون همچنان یک موضوعی جدی و حیاتی است. باید تلاش کرد درصد واکسیناسیون در شهرستان خلیل‌آباد به وضعیت قابل قبولی برسد، تشریح کرد: بر اساس نرم‌افزار ماسک نیز طی چند روز گذشته شهرستان خلیل‌آباد در وضعیت آبی قرار گرفته بود که متاسفانه مجدد به رنگ زرد در آمد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه