اخبار داغ

میزبان کنار گذاشته شد

فوتبال بانوان جام ملتهای آسیا| نامه دبیرکل به ایران/ نتایج مسابقات تیم‌های چهارم حذف می شود

فوتبال بانوان جام ملتهای آسیا| نامه دبیرکل  به ایران/ نتایج مسابقات تیم‌های چهارم حذف می شود
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال هند از مسابقات جام ملت های آسیا 2022 کنار گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیران کل فدراسیون های شرکت کننده در مسابقات جام ملت های فوتبال بانوان آسیا 2022  اعلام کرد که تیم ملی فوتبال بانوان هند از این رقابتها کنار گذاشته شد. در این نامه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابتلای ۱۳ نفر از بازیکنان تیم ملی هند باعث لغو مسابقه روز گذشته (یکشنبه 3 بهمن) برابر تیم چین تایپه شد.

,

برهمین اساس با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی برای این مسئله گرفته شد و مطابق ماده 4.1، تیم ملی فوتبال هند از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شد و با حذف هند، بازی نخست تیم ملی فوتبال بانوان ایران هم باطل شد.

,

همچنین براساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات، با توجه به حذف تیم چهارم از گروه ایران، در روز پایانی برای انتخاب 2 تیم برتر حاضر در رتبه سوم در میان 3 گروه، نتایج مسابقات با تیم‌های چهارم حذف خواهد شد.

,

به این ترتیب تیم ایران اکنون با شکست 7 بر صفر مقابل چین و تفاضل گل کمتر نسبت به چین تایپه در رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه A قرار دارد. چین در حال حاضر با 2 پیروزی مقابل ایران و چین تایپه در جایگاه نخست قرار گرفته و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده. تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه هم چهارشنبه، ۶ بهمن ماه و در دیدار ایران و چین تایپه مشخص خواهد شد.

, A,

تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز چهارشنبه 6 بهمن ماه از ساعت 19:30 به وقت محلی و 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای به مصاف چین تایپه می روند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه