اخبار داغ

میدان میوه و تره بار یاسوج؛ از ارزانی قیمت ها تا واقعیت/آیا وعده مسئولین محقق شد؟

میدان میوه و تره بار یاسوج؛ از ارزانی قیمت ها تا واقعیت/آیا وعده مسئولین محقق شد؟
طی روزهای اخیر تماس های مکرری از سمت مردم داشتیم که مراجعات متعددی به سمت میدان میوه و تره بار یاسوج داشته اند و از برخی موضوعات گلایه مند بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس چندماهی از راه اندازی و حرکت پر سر و صدای مسئولین شهری یاسوج و شعار مبارزه با دلالان میوه و تره بار در شهر یاسوج می گذرد، خبری امیدوار کننده و روح بخش که در همان ابتدای کار با استقبال مردم و رسانه ها روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

واقعیت امر هم همین بود، دست دلالان و چند خانواده در جیب مردم شهر یاسوج رفته بود و واقعا مردم با گرانی شدید این اقلام بروی سفره های خود مواجه بودند.

,

چه بسیار میوه هایی که در همین شهر یاسوج و سی سخت تولید می شدند اما وقتی به دست خریدار واقعی می رسید با قیمت گزافی روبرو می شد.

,

, ,

مدتی قبل یکی از باغداران شهر سی سخت تعریف می کرد صندوق هایی که برای فروش به یکی از این مغازه های دلال شهر یاسوج دادم را ده دقیقه بعد با قیمت دو برابر به مردم عرضه داشت.

,

آن چیزی که مشخص است میدان میوه و تره بار یاسوج بوجود آمد تا جلوی زیاده خواهی های دلالان را بگیرد و میوه مرغوب با کیفیت مناسب را به دست مردم برساند.

,

در این راه هم مجموعه های مختلف دولتی و قضایی پای کار آمدند تا در این موضوع سهم و نقش خوب را ایفا کنند.

,

طی روزهای اخیر تماس های مکرری از سمت مردم داشتیم که مراجعات متعددی به سمت این میدان داشته اند و از برخی موضوعات گلایه مند بودند.

,

, ,

 

,

یکی از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه بعضا کیفیت برخی محصولات ارایه شده آنچیزی نبوده است که در تبلیغات وجود داشته است گفت: بعضا برخی محصولات ارایه شده در این میدان تفاوت قیمتی با سطح شهر یاسوج را نداشته است.

,

دیگر شهروند یاسوجی بیان داشت: برخی محصولات را نیز به سختی میتوان به شکل خرده فروشی در این بازار تهیه کرد و حتما می بایست به شکل عمده خریداری شود که از توان اقتصادی ما خارج است.

,

البته باید دید و منتظر ماند که سهم میدان میوه و تره بار شهر یاسوج در کاهش قیمت ها در سطح شهر یاسوج به چه شکل خواهد بود و آیا مردم به رضایت حداکثری از این موضوع دست پیدا خواهند کرد؟

,

خبرنگار: شیخ ممو
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه