اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| قدرت‌نمایی سایپا در شهرآورد تهران/ صدر جدول تغییر نکرد

لیگ برتر والیبال بانوان| قدرت‌نمایی سایپا در شهرآورد تهران/ صدر جدول تغییر نکرد
تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا، مس رفسنجان، باریج‌اسانس و مهرسان در هفته هفدهم لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از یکشنبه سوم بهمن‌ماه با دیدار ستارگان فارس و ذوب‌آهن آغاز شد و امروز (دوشنبه چهارم بهمن‌ماه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران، رفسنجان، ورامین و کاشان پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

* ستارگان فارس صفر – ذوب‌آهن 3

, * ستارگان فارس صفر – ذوب‌آهن 3,

هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از دیروز (یکشنبه سوم بهمن‌ماه) با دیدار ستارگان فارس و ذوب‌آهن در سالن ابوالفتحی شهر شیراز آغاز شد.

,

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در این مسابقه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا شانزدهمین برد خود را جشن بگیرند.

,

ذوب‌آهن با کسب این پیروزی، 47 امتیازی شد و به صورت موقت در صدر جدول لیگ برتر زنان قرار گرفت تا دیدار سایپا (15 برد و 44 امتیاز) و پیکان در روز دوشنبه چهارم مهرماه تکلیف نهایی صدرنشین این هفته را از بین دو تیم سایپا و ذوب‌آهن مشخص کند.

,

تیم ستارگان فارس نیز با پذیرش یازدهمین شکست فصل خود با 6 برد و 18 امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند تا مهرسان (6 برد و 17 امتیاز) فردا در مصاف با نماینده ورامین برای کسب جایگاه جدول این تیم به میدان رود.

,

آمنه خواجه‌ئیان و طوبی بهپوری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت یک ساعت و 13 دقیقه طول کشید. هدیه صابری و معصومه شعبانی نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

,

 

,

*مس رفسنجان 3 – جوانان زرتشتی صفر

, *مس رفسنجان 3 – جوانان زرتشتی صفر,

در نخستین بازی امروز مس رفسنجان در سالن 9 دی میزبان جوانان زرتشتی بود و با نتیجه 3 بر صفر و با ثبت امتیازات 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 19 به پیروزی رسید.

,

این هشتمین پیروزی مسی‌ها بود و به این ترتیب شاگردان آسیه پام علاوه بر تکرار پیروزی دور رفت (با نتیجه 3 بر یک)، موفق شدند جمع امتیازات خود را به عدد 25 برسانند.

,

نازآفرین فنودی، شهناز برادران مهاجری، معصومه اسماعیل‌زاده و رقیه مصطفوی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

,

جدال دو تیم مس رفسنجان و جوانان زرتشتی به مدت 81 دقیقه طول کشید.

,

 

,

*باریج‌اسانس 3 – ریف صفر

, *باریج‌اسانس 3 – ریف صفر,

در دومین بازی هفته هفدهم، تیم مدعی باریج‌اسانس که حضورش در مرحله پلی‌آف قطعی شده در شرایطی با تیم هشتم جدول یعنی ریف دیدار کرد که برد و باخت در این دیداری تغییری در جایگاه دو تیم ایجاد نمی‌کرد. با این حال شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه در تیم باریج‌اسانس که تا پایان هفته شانزدهم با کسب 13 برد و 41 امتیاز صاحب رتبه سوم جدول بودند، در هفته هفدهم موفق به شکست 3 بر صفر نماینده اصفهان شدند تا رتبه سومی این تیم در جدول برای حضور در مرحله پلی‌آف قطعی شود.

,

کاشانی‌ها در این دیدار امتیازات 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 16 را به سود خود ثبت کردند و به چهاردهمین پیروزی و چهل‌وچهارمین امتیاز رسیدند. پیش‌تر در دور رفت باریج اسانس با نتیجه مشابه سه بر صفر ریف اصفهان را شکست داده بود.

,

سهیلا علیزاده و پریچهر غفاری ناظران فنی و داوری بازی بودند و ملیحه نوری و پریسا سلطانی نیز به عنوان داور اول و دوم، این مسابقه را قضاوت کردند که به مدت 83 دقیقه طول کشید.

,

 

,

*پیکان صفر – سایپا 3

, *پیکان صفر – سایپا 3,

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته هفدهم شهرآورد خودروسازان تهرانی بود که به میزبانی خانه والیبال برگزار شد. دو تیم پیکان و سایپا درحالی به مصاف هم رفتند که نارنجی‌پوشان به دنبال پس گرفتن جایگاه خود در صدر جدول از ذوب‌آهن بودند که به واسطه پیروزی دیروز مقابل ستارگان فارس دوباره در رتبه نخست جا خوش کرده بود.

,

شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا که دور رفت هم خودروسازان پیکانی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده بودند، امروز با تکرار نتیجه مشابه دور رفت و با کسب امتیازات 25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 17 قدرت خود را به همتای خودروساز خود دیکته کردند.

,

با این نتیجه جایگاه چهارمی پیکان برای مرحله پلی‌آف هم قطعی شد تا پیکانی‌ها در این مرحله به مصاف تیم صدرنشین بروند. صدرنشین مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان در جدال هفته پایانی دو تیم ذوب‌آهن و سایپا مشخص خواهد شد.

,

دیدار دو تیم در مدت زمان 88 دقیقه انجام شد و اکرم ابن‌یمین و فاطمه زندی به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت داشتند. ماندانا مطیعی‌حقیقی و مرضیه ابراهیم‌زاده نیز داوران اول و دوم بازی بودند.

,

 

,

*بانوان ورامین 1 – مهرسان 3

, *بانوان ورامین 1 – مهرسان 3,

در آخرین دیدار هفته هفدهم بین دو تیم والیبال بانوان ورامین و مهرسان، شاگردان اعظم عیدی در تیم مهرسان موفق به شکست حریف قعرنشین با نتیجه 3 بر یک شدند تا یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

,

مهرسان در این دیدار موفق به کسب امتیازات 25 بر 8، 25 بر 20 و 25 بر 14 در ست‌های اول، دوم و سوم شد. بانوان ورامین هم تنها در ست سوم به امتیاز 27 بر 25 رسید تا دومین ست برده خود در طول مسابقات را به دست آورد.

,

به این ترتیب مهرسان با کسب هفتمین برد و کسب بیستمین امتیاز، به رتبه ششم جدول صعود کرد. پیش از این و در هفتم هشتم هم نماینده تهران با نتیجه سه بر صفر مقابل والیبال بانوان ورامین به پیروزی رسیده بود.

,

در این دیدار که به مدت 110 دقیقه طول کشید، مهری احمدعلی‌نژاد و شفیقه احدی ناظر فنی و داوری بودند. قضاوت بازی نیز برعهده فرحناز قویدل و زهرا صالحی به عنوان داوران اول و دوم بود.

,

طی این بازی عسل نادی بازیکن شماره 12 بانوان ورامین و زهرا فیض‌ا… پور بازیکن شماره 7 مهرسان در ست دوم کارت زرد دریافت کردند.

,

 

,

 

,

*تابلوی نتایج و رده‌بندی هفته هفدهم لیگ برتر والیبال زنان

, *تابلوی نتایج و رده‌بندی هفته هفدهم لیگ برتر والیبال زنان,

در هفته شانزدهم سایپا بار دیگر جایگاه صدرجدول را از ذوب‌آهن پس گرفت و مهرسان صعود یک پله‌ای در جدول داشت.

,

 

,

نتایج دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

,

*ستارگان فارس صفر – ذوب‌آهن 3؛ (16-25)، (13-25)، (15-25)

,

*سایپا 3 – پیکان صفر؛ (25-18)، (25-16)، (25-17)

,

*مس رفسنجان 3 – جوانان زرتشتی صفر؛ (25-16)، (25-17)، (25-19)

,

*باریج‌اسانس 3 – ریف صفر؛ (25-17)، (25-20)، (25-16)

,

*بانوان ورامین یک – مهرسان 3؛ (8-25)، (20-25)، (27-25)، (14-25)

,

 

,

جدول لیگ برتر والیبال زنان در هفته هفدهم بدین شرح است:

,

    سایپا / 16 برد و 47 امتیاز

,

    ذوب‌آهن / 16 برد و 47 امتیاز

,

    باریج‌اسانس / 14 برد و 44 امتیاز

,

    پیکان / 11 برد و 33 امتیاز

,

    مس رفسنجان / 8 برد و 25 امتیاز

,

    مهرسان / 7 برد و 20 امتیاز

,

    ستارگان فارس / 6 برد و 18 امتیاز

,

    ریف / 4 برد و 12 امتیاز

,

    جوانان زرتشتی / 3 برد و 9 متیاز

,

    بانوان ورامین / بدون برد و امتیاز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه