اخبار داغ

سرمربیان نساجی و فجر چه گفتند؟

الهامی: دوره زیر توپ کشیدن گذشته/ کلانتری: دلم می‌خواهد تیمم مثل من‌سیتی باشد!

الهامی: دوره زیر توپ کشیدن گذشته/ کلانتری: دلم می‌خواهد تیمم مثل من‌سیتی باشد!
سرمربیان تیم‌های فوتبال نساجی و فجر پس از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی در نشست خبری پس از تساوی مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: بازی باکیفیتی بود که زمین اجازه بیشتر از این را برای یک بازی خوب نمی داد. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. روی یک غافلگیری گل خوردیم اما در ادامه بازی را در کنترل خودمان گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با توجه به اینکه این سه امتیاز برای فجر خیلی حیاتی بود تمهیداتی را در نظر گرفته بودند که نمی توانم ایراد بگیرم. شاید من هم در این شرایط بودم که سه امتیاز برایم آنقدر حیاتی بود همین کار را می کردم. این از ارزش های علی اصغر کلانتری کم نمی کند. او از مربیان خوب و سالم و با سواد ما است. جایگاه فجر اینجا نیست.
,
سرمربی نساجی تصریح کرد:‌ فجر امروز تا دقیقه 90 از ما جلو بودند. از گروه داوری تشکر ویژه دارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم که عالی بودند ولی باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم. مساوی به درد دو تیم نخورد. از نظر موقعیت گل و شرایط بازی کاملاً برتر بودیم.
,
 
,
الهامی گفت:‌ این نیم‌فصلی بود که تمام شد. امیدوارم مسئولان استانی برای فجر آستین بالا بزنند چون در این زمین تیمی که بیشترین ضرر را می‌کند خود فجر است. کما اینکه ما خودمان پیشنهاد دادیم که در یک زمین دیگر بازی کنیم. به نظر اگر آنجا بازی می‌کردیم کیفیتش بهتر می‌شد. همین دردی که گریبان فجر را گرفته ما هم نیم‌فصل با آن دست و پنجه نرم کردیم. می‌دانم که چقدر سختی می‌کشند. این استادیوم لایق استان فارس و شهر شیراز نیست. با احترامی که برای همه مسئولین قائلم، این شهر پتانسیل بالایی دارد و فوتبالیست‌های آن ناب ناب هستند. حق این شهر است که دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و 3-4 استادیوم داشته باشد ولی متأسفانه فوتبال ما همین است. راهی است که به ناکجاآباد می‌رود.
,
 
,
وی افزود: از بچه‌های تیم و مالک باشگاه تشکر ویژه می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم و همین‌طور هواداران‌مان که نیم‌فصل سخت را با هم گذراندیم و آخرش شیرین شد. ان‌شاءالله در ادامه راه دست به دست هم بدهیم و موفق باشیم. برای فجر از صمیم قلب آرزو می‌کنم در لیگ برتر بماند و شک ندارم این اتفاق خواهد افتاد.
,
 
,
الهامی در مورد اینکه نساجی مالک بازی بود اما موقعیت آنچنانی نداشت و همچنین خط دفاع این تیم نیز سنگین بود و موقعیت‌هایی به تیم حریف داد، عنوان کرد: با شما هم عقیده نیستم، در نیمه اول حداقل پنج موقعیت خیلی خوب داشتیم. حریف به جز یک موقعیت نصفه و نیمه موقعیتی نداشت. باید آنقدر مالک بازی باشید تا شرایط مهیا شود و گل بزنید. نمی‌شود تا گل زدی از هرجا که توانستی بکش بکش کنی؛ دوره این فوتبال تمام شده است. فوتبال اصول دارد. از یک به دو و از دو باید به سه بروید این قانون فوتبال است. باید صبر داشته باشید. 
,
 
,
سرمربی نساجی ادامه داد: شاید سؤال‌تان را من بد متوجه شدم. به نظرم چنین سؤالاتی فجر را تحت فشار قرار داده است. فوتبال خمره رنگرزی نیست که در آن دست کنید و چیزی بیرون بیاورید. پشت فوتبال باید منطق باشد. باید نسبت به داشته‌هایتان بازی کنید. اینطور نیست که بگویم چون ما فجر و نساجی هستیم میزبانیم و باید ببریم. باید ببینید چه دارید و چه چیزی می‌خواهید برداشت کنید. مالک توپ بودیم و موقعیت‌سازی کردیم. تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند قطعاً موقعیت نمی‌دهد مخصوصاً اگر یک بر صفر جلو باشد. مخصوصاً اگر حیاتی‌ترین سه امتیاز نیم‌فصل اولش باشد. همه این شرایط دست به دست هم می‌دهند آنچه مدنظرتان است را انجام ندهید. 
,
 
,
وی تصریح کرد: اگر از بازیکنان فجر بپرسید آنها واقعاً تحت فشار بودند. طبیعی هم بود اگر ما گل می‌زدیم آنها فشار می‌آوردند. فوتبال آنقدر نزدیک شده که بردن خیلی سخت است. دیروز پدیده مقابل آلومینیوم 2 بر 2 کرد. این طبیعت فوتبال است شاید هم شما راست می‌گویید.
,
 
,
الهامی در خصوص حرکتی که نیمکت‌نشینان نساجی انجام دادند و باعث ایجاد تنش بین اعضای دو تیم شد و همچنین خودش بعد از به ثمر رسیدن گل مشت‌هایش را به سمت نیمکت تیم میزبان گره کرد که کاری غیر حرفه‌ای است، گفت:‌ این حرکت من به نیمکت‌ خودمان بود. فجر جزو تیم‌هایی است که خودم واقعاً ارادت قلبی دارم. روح شهیدی که تیم به نام او است واقعاً دوست داشتنی است. اگر برای دوست داشتنی‌ترین تیم رأی‌گیری کنید همه به جز تیم خودشان فجر سپاسی را می‌گویند. اصلاً اینطور نیست که بخواهم برای تیم حریف مشت گره کنم. با نیمکت تیم خودمان بودم آن هم به خاطر فشار بازی در انتها گل زدیم. باز هم اگر آزرده خاطر شدید از شما و مجموعه فجر سپاسی معذرت می‌خواهم.
,
 
,
 
,
 
,
علی اصغر کلانتری در نشست خبری پس از تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: می دانستیم با یک تیم خیلی خوب و شاید یکی از 4 تیم خیلی خوب لیگ امسال بازی داریم که با کلاس بازی می کند. بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارند. در شروع بازی نساجی جلو کشیده بود و بعد از آن ما جلو رفتیم.
,
 
,
وی افزود: وقتی گل زدیم شکل بازی عوض شد. دقیقه یک هم می توانستیم گل بزنیم، به خاطر گرفتن سه امتیاز که برایمان خیلی مهم بود رو به بازی بسته و ضد حمله آوردیم. شاید یک موقعیت دیگر هم در نیمه دوم برای رسیدن به گل داشتیم. فکر کردم گل شده اما توپ به بیرون رفت. بسته بازی کردیم تا روی ارسال ها و خطاها به حریف موقعیت ندهیم تا به ما ضربه بزند اما متاسفانه در آن دقایق با تعویضی که کردند و بازیکن قد بلند آوردند گل خوردیم. با وجود اینکه سپرده بودیم اما یا غفلت شد یا بازیکن ما زورش نمی رسید. بچه های ما خیلی فشار آوردند و دویدند.
,
 
,
سرمربی فجرسپاسی گفت: تیم نساجی هم واقعاً خطرناک بود. 3-4 موقعیت خیلی خطرناک داشتند. به دنبال این بودیم که با چنگ و دندان سه امتیاز بازی را بگیریم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. در یک ضد حمله که ما داشتیم هیچ خطایی انجام نشد اما داور بی‌خود سوت خطا زد. بازیکن ما تک به تک بود. بالاخره این اتفاق افتاده و متأسفیم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. ولی اینطور نیست که بازیکن کم کاری کرده باشد یا اشتباهی شده باشد. نه، واقعاً کارشان را انجام دادند. گفته بودیم باید از ارسال  جلوگیری کنند. در نیمه دوم به غیر از چند کرنر بچه‌های ما فشار آوردند که ارسالی روی دروازه ما انجام نشود. بالاخره این اتفاق افتاده و یارگیری هم نداشتیم. سه امتیازی که می‌توانست به ما به موقع کمک کند از دست رفت.
,
 
,
کلانتری در مورد اینکه اگر فجر به جای بازی تدافعی بازی خودش را می‌کرد می‌توانست برنده بازی شود، عنوان کرد: این استراتژی من بود و اگر از نظر شما اشتباه کردم که آن تعویض‌ها را انجام دادم یا دفاعی بازی کردم شما درست می‌گوید! 
,
 
,
وی در مورد اینکه تعویض حسین مهربان با توجه به اینکه در سه گل اخیر تیم تأثیرگذار بوده، عجیب بود، گفت: امروز هم مؤثر بود. شما در اردو یا رختکن من هستید؟ در جریان رابطه بین مربی و بازیکن هستید؟ نیستید! وسط نیمه بازیکن می‌گوید، نمی‌توانم دیگر بازی کنم. همین بازیکنی که امروز پاس گل داد دو روز نمی‌توانست تمرین کند. به او بگویم به زور بازی کن؟ نمی‌توانم این کار را کنم. من به عنوان مسئول کادر فنی می‌خواهم بهترین کار را انجام بدهم. نمی‌خواهم بهترین بازیکن را بیرون بیاورم. وقتی توانمند وارد بازی شد کنترل و حفظ توپش برای خودش بود. او 18 سالش است. میلاد احمدی سنگین بود. شهرام گودرزی تمام وجودش را گذاشته بود و توانی نداشت. فرزان توان نداشت. ما در نیمه دوم 5 - 3- 2 شدیم.
,
 
,
کلانتری ادامه داد: مهاجمی کم نکردیم. این دو مهاجم روی سه دفاع آنها پرس می‌کردند. این دو نفر روی کناره‌ها پرس می‌گذاشتند. دقیقه چند تعویض شدند؟ اینها را هم بررسی و کارشناسی کنید دقیقه چند بیرون آمدند؟ دقیقه 70 بود، مگر غیر از این است. 20 دقیقه دو بازیکن جوان آمدند و حفظ توپ‌شان را هم برداشتند. کدام‌شان سنگین بودند.
,
 
,
سرمربی فجرسپاسی تصریح کرد: کاملاً به دفاع رفتیم تا ضد حمله بزنیم. خودم توضیح می‌دهم، می‌گویم دقیقه یک هم که گل می‌زدیم به دفاع می‌رفتیم تا ضد حمله کنیم چون می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم. این کار را هم کردیم اما یکی دو دقیقه مانده به پایان بازی گل خوردیم. من هم دوست دارم جلو بیایم و حمله کنم و از چپ و راست فشار بیاورم. یک بر صفر هم مقابل نساجی جلو بودیم. شرایط مهیا باشد این کار را می‌کنیم. باید دفاع می‌کردیم. تیم حریف صددرصد می‌آید که به شما حمله کند. شکل فوتبال هم همین‌طور است. مقابل پرسپولیس از دقیقه 70 -  75 کاملاً‌ در زمین‌شان بودیم چون یک بر صفر عقب بودیم. پرسپولیس در آزادی عقب نشست تا از گلش محافظت کند. ما از 75 تا 95 نزدیک به 6 کرنر و ضربه ایستگاهی گرفتیم. یعنی پرسپولیس عقب نشسته بود.
,
 
,
وی عنوان کرد: حالا من دقیقه 22 گل زدم باید همین‌طور حمله کنم؟ اینطور نمی‌شود. شما درست می‌گویید. ما هم دوست داریم تیمی مثل منچسترسیتی داشته باشیم و 5-6 گل بزنیم ولی بعضی اوقات نمی‌شود. به حسین مهربان بگویم به زور بازی کن؟ شهرام گودرزی توانش را از دست داده، بگویم به زور بازی کن؟ فشار بیشتری به فرزان وارد می‌کردیم مصدومیتش عوت می‌کرد.
,
کلانتری در مورد حواشی که بین نیمکت دو تیم ایجاد شده بود و همچنین اینکه مشت‌های‌شان را بعد از گل مساوی به سمت نیمکت فجر نشان دادند، اظهار داشت: به هر حال دقیقه 95 خوشحال شده بودند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه