اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

جهادی بودن به معنای حل مشکلات مردم است/ مدارس نیازمند حمایت سایر نهادها هستند

جهادی بودن به معنای حل مشکلات مردم است/ مدارس نیازمند حمایت سایر نهادها هستند
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: مدارس نیازمند همه سازمان ها برای توسعه ونوسازی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “امیر مهردادی”،  مدیرکل آموزش و پرورش  ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) فرارسیدن روز زن و مادر را تبریک گفت:  حضرت فاطمه زهرا یک الگو کامل و جامع برای همه انسان ها به خصوص زنان است تا سعادت دنیا و آخرت را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی فرارسیدن دهه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: برای به ثمر رسیدن این نظام و این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم و ما نباید این فداکاری هایی که شهدا برای انقلاب انجام داده اند فراموش کنیم. پیروزی انقلاب در سال ۵۷ مرهون رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و جان‌فدایی هزاران شهید گلگون کف است. قطعا خون شهدا باعث شد این انقلاب در مقابل خطرات استکبار جهانی بیمه شود.

,

مهردادی ادامه داد: شهدا آگاهانه جان خود را تقدیم به نظام و انقلاب کرده اند و این نمونه‌ی واقعی انقلابی‌گری و جهادی بودن واقعی است. باید حواسمان کاملا جمع باشد که مدیون خون شهدا نشده و یاد شهدا در پیچ و خم زندگی فراموش نشود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: جهادی بودن یعنی اینکه گره‌‌ای از مشکلات مردم و کشور باز شود و خدمت در نظام جمهوری اسلامی باید اول برای رضای خدا و بعد خلق خدا باشد. قطعا انقلابی بودن یعنی اینکه تمام وجودمان را برای خدا، رهبر، کشور و مردم بگذاریم.

,

مهردادی در ادامه گفت: قطعا ما تلاش های همه‌ی اعضا و نهادهای عضو شورای آموزش و پرورش ارج مینهیم چراکه زحمات آنان باعث شده است تا شورای آموزش و پرورش چرداول مقام اول استان را کسب نماید.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: ما برای حل مشکلات نیاز داریم که به صورت فراسازمانی و فرابخشی از سایر ادارات و سازمان ها و نهاد ها کمک بگیریم و قطعا تمام تلاش خود را به کار میبریم تا مشکلات مدارس شهرستان برطرف شوند که در این باره نیز جلسه‌ای مشترک با فرمانداری شهرستان و همچنین اداره کل نوسازی مدارس استان ترتیب خواهیم داد تا مقدمات لازم برای ساخت هنرستان و ایجاد رشته های جدید در چرداول فراهم گردد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه