اخبار داغ

تنها در ماه اول زمستان رقم خورد

۸ عملیات برای نجات بیش از ۸۰ یزدی در برف و کولاک

۸ عملیات برای نجات بیش از ۸۰ یزدی در برف و کولاک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی امدادگران هلال احمر استان یزد به ۲۸۹ نفر ‌حادثه دیده در دی ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با شاره به ۳۵ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته اظهار کرد: این عملیات ها شامل ۸ عملیات برف و کولاک ، ۱۰  عملیات جاده ای، ۷ مورد خدمات حضوری ، ۲ مورد عملیات سیل و آب گرفتگی ،  ۵ مورد خدمات شهری و ۳ عملیات کوهستان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,


حرازی زاده افزود: طی این عملیات ها ۲۸۹ نفر دچار حادثه شدند که ۸۲ نفر در حوادث برف و کولاک ،  ۳۰ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۶ نفر در خدمات حضوری ، ۱۵۲ نفر در خدمات سیل و آب گرفتگی ،  ۶ نفر در خدمات شهری و  ۳ نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات ۴ نفر نجات یافتند که توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حرازی زاده در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را ۱۵ نفر در یک ماه گذشته اعلام کرد.

حرازی زاده افزود: ۱۵۰ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۹ تیم به همراه ۱۵ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۴ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را ۱۹ دقیقه و ۶ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۸ ثانیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه