اخبار داغ

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر آذربایجان غربی:

ایران قوی با استفاده از ظرفیت تمام اقشار جامعه قدرتمند می‌شود

ایران قوی با استفاده از ظرفیت تمام اقشار جامعه قدرتمند می‌شود
مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: لازمه تحقق ایران قدرتمند و قوی استفاده از ظرفیت تمام اقشار به ویژه روستاییان و عشایر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: ایام دهه فجر بهترین زمان برای بازخوانی شعارها و آرمان های انفلاب اسلامی است که در جشن‌ها و مراسم گرامی‌داشت این ایام، نقشه راه امام  امت برای نسل جوان بازگویی و ترسیم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مردم در روستاها و مناطق عشایرنشین در برگزاری هر چه بهتر مراسم و جشن های دهه فجر، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ خط تحریف و تحریم را دشمن در سرلوحه تحقق اهداف اجرایی خود قرار داده و سرمایه گذاری های کلان را در این زمینه برای کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام اسلامی انجام ‌می‌دهد.

,

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر آذربایجان غربی اذعان کرد: محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر کمیته روستایی و عشایری در استان باید بر پایه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شود.

,

حجت الاسلام میرزایی گفت: روستاییان و عشایر نقش مهمی در بروز و ظهور انقلاب اسلامی داشته و با عمل به دستورات امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر آرمان های امام امت دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه