اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت استان:

کاهش تعداد بیماران بدحال کووید ۱۹ به ۲ نفر در چهارحال‌وبختیاری/ مردم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنند

کاهش تعداد بیماران بدحال کووید ۱۹ به ۲ نفر در چهارحال‌وبختیاری/ مردم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنند
سید راشد جزایری گفت: خوشبختانه موارد بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه کاهش یافته و به تعداد دو نفر رسیده است، همچنین موارد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 250 نفر با علائم بالینی کووید 19 به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کردند که تعداد 20 نفر به علت اینکه مشکوک به بیماری بودند در بیمارستان‎‌ بستری شدند.
وی تصریح کرد: از این تعداد نتایج تست هفت نفر مثبت شده است، همچنین در بخش سرپایی نتایج تست 52 نفر مثبت شد و درحال حاضر تعداد 42 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
جزایری خاطرنشان کرد: نتایج آزمایشات 22 نفر از افراد بستری مشخص و نشان می‌دهد که این افراد قطعا به بیماری کووید 19 مبتلا هستند و مابقی در انتظار نتایج تکمیلی هستند.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان داشت: خوشبختانه موارد بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه کاهش یافته و به تعداد دو نفر رسیده است، همچنین موارد فوتی در 24 ساعت گذشته نداشتیم و کماکان موارد فوتی ناشی از کووید 19 از ابتدا تاکنون یک هزار و 765 نفر است.
جزایری اضافه کرد: در موارد سرپایی افزایش زیادی در سطح کشور و استان داشتیم، به‌طوری که در کشور نسبت به هفته قبل تعداد موارد مثبت پنج برابر و در چهارمحال و بختیاری چیزی درحدود چهار برابر افزایش مشاهده می‌شود.
وی تعداد موارد سرپایی را 52 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به هفته قبل افزایش چشم‌گیری را نشان می‌دهد، بنابراین می‌طلبد که هم‌استانی‌ها بیشتر نسبت به رعایت پروتوکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون خصوصا دز دوم و سوم اهتمام بیشتری را به‌عمل بیاورند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه