اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند سارقان مسلح خودرو در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان/ ۷۰ تن روغن قاچاق از ۶ دستگاه تریلی کانتینردار کشف شد

انهدام باند سارقان مسلح خودرو در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان/ ۷۰ تن روغن قاچاق از ۶ دستگاه تریلی کانتینردار کشف شد
سردار احمد طاهری از انهدام باند سارقان مسلح خودرو، در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان دشتیاری ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق، در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی کانتینردار کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: اعضای یک باندحرفه ای سرقت که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان های جنوب استان می کردند به دام افتادند.  

وی محل وقوع این سرقت های مسلحانه را در شهرستان های خاش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار اعلام و اظهار کرد: تیم رسیدگی کننده به پروند موفق به شناسایی ۶ نفر از اعضای این باند مسلح شدند و آن ها را در مخفیگاهشان در شهرستان های خاش و ایرانشهر شناسایی کردند.

طاهری افزود: در نهایت، با حضور ۲ تیم عملیاتی از مأموران زبده پلیس آگاهی استان در این شهرستان ها هر ۶ نفر عضو این باند، در ۲ عملیات دستگیر شدند، در این رابطه ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که سارقان از آنها در سرقت های خود استفاده می کردند، توقیف و در بازرسی از مخفیگاه های متهمان یک قبضه سلاح کلاش، با ۷۵ تیر جنگی و یک قبضه سلاح غیر مجاز "برنو" با ۴۴ تیر جنگی به همراه بیش از یک کیلو گرم مواد افیونی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,


به گفته وی، متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته تا کنون به ۸ فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح محورهای جنوبی استان اقرار کرده اند.

توقیف ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق در دشتیاری

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری، در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید یدالهی در محور مواصلاتی چابهار - دشتیاری به ۶ دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن کامیون ها در بازرسی از قسمت بار آنها، ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند که ارزش اقلام کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان اداره گمرک ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

طاهری با بیان این که در این رابطه ۶ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق کالا و سرمایه های ملی یکی از عوامل اصلی ضربه به اقتصاد کشور بوده و مبارزه با این پدیده شوم  از مهمترین برنامه های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست.

,
,
,
, توقیف ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق در دشتیاری, توقیف ۷۰ تن روغن خوراکی قاچاق در دشتیاری,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه