اخبار داغ

فاطمی امین در صحن مجلس:

کیفیت خودروهای داخلی پایین است

کیفیت خودروهای داخلی پایین است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اینکه کیفیت خودروهای داخلی پایین است، مورد تأیید ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا فاطمی امین در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه برنامه وزارت صمت برای بهبود کیفیت خودروهای داخلی چیست گفت: حدود ۷۰ درصد از کیفیت خودرو مربوط به کیفیت قطعه و ۳۰ درصد مربوط به مونتاژ و خودروسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: کیفیت خودرو به روابط بین خودروسازان و قطعه سازان مربوط است و گاهی اوقات شاهد هستیم قطعه سازان قطعات کم کیفیتی را به خودروسازان تحویل می‌دهند و همین مساله منجر به تولید خودروهای کم کیفیت می‌شود.

,

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این وضعیت باعث نارضایتی مردم شده و ما حتماً باید برای رفع این مشکل اقداماتی را انجام دهیم البته اینکه کیفیت خودروهای داخلی پایین است، مورد تأیید ماست.

,

فاطمی امین با اشاره به اینکه برنامه کوتاه مدت وزارت صمت آن است که به سرعت مشکلات موجود را حل کنیم تا وضعیت کیفیت خودروهای داخلی بهبود یابد، تصریح کرد: دولت شفافیت جریان کالا از واردات قطعه تا تحویل آن به خودروسازان و حتی بازار پس از فروش را مورد توجه دارد و این موضوع حتماً باید در قالب سامانه جامع تجارت دنبال شود و این اقدام گامی در جهت بهبود کیفیت خودرو است.

,

 

,

ادامه دارد...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه