اخبار داغ

فرمانده لشکر عملیاتی امام علی بن ابی طالب:

ششمین یادواره شهدای مدافع حرم قم در ۱۲ بهمن برگزار می شود

ششمین یادواره شهدای مدافع حرم قم در ۱۲ بهمن برگزار می شود
فرمانده لشکر عملیاتی امام علی بن ابی طالب با اشاره به برگزاری ششمین یادواره شهدای مدافع حرم قم و ۴۲۳ شهید مدافع حرم قم گفت: از ۱۵ دی تا شب یادواره ۱۰پیش یادواره برگزار شده و خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سرهنگ حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی امام علی بن ابی طالب علیه السلام در نشست خبری ششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم که پیش ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم قم و یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم  بعد از نماز مغرب و عشا در ۱۲ بهمن همزمان با سالگرد پیروی انقلاب در مصلای قدس برگزار می شود.

وی افزود: شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا در سال ۹۴ بعد از چهار سال حصر  توسط رزمندگان لشکر ۱۷ و گروه های فاطمیون، حیدریون و زینبیون و رزمندگان شهرهای دیگر آزاد شد.

تناور ادامه داد: در راستای این یادواره از ۱۵ دی تا شب یادواره ۱۰ یادواره توسط گردان های امام حسین علیه السلام که گردان رزم لشکر عملیاتی است برگزار شده و می شود، این یادواره ها در پردیسان، کهک، جعفریه و قنوات برگزار شده و خواهد شد.

فرمانده لشکر امام علی بن ابی طالب علیه السلام افزود:  مراسم شعر خوانی کبوتران حرم با حضور شاعران ایرانی ، افغانستانی و پاکستانی برگزار شد همچنین ۱۵ یادوارد در مدارس استان قم  انجام شده است.

تناور بیان داشت :سرکشی از خانواده ۷۰ شهید ایرانی ، افغانستانی و پاکستانی انجام شده و انجام خواهد شد ، مستند "برای نبل و برای الزهرا"  در حال آماده سازی است و امیدواریم در سالگرد آزادی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا منتشر شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب عنوان داشت:  همچنین دو یادواره در ندامتگاه ساحلی و لنگرود برگزار شد، دو همگانی به یاد شهدای مدافع حرم جمعه ۱ بهمن برگزار شد و دو هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند همچنین مسابقه دوچرخه سواری نیز جمعه ۸ بهمن به یاد شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

 وی افزود:  بعد از مکاتبات زیاد یکی از ورودی های اصلی شهر یعنی عوارضی به سمت ۷۲ تن به نام "فاتحان نبل و الزهرا"  نامگذاری خواهد شد همچنین هزار اصله نهال در بوستان شهدای مدافع حرم در محوطه لشکر عملیاتی اجرا خواهد شد.

 تناور افزود:  در مراسم  ۱۲ بهمن سخنران مراسم یکی از فرماندهان جبهه مقاومت خواهد بود شعر خوانی توسط شاعر آیینی ولی الله کلامی اجرا خواهد شد مداح مراسم مهدی سلحشور خواهد بود و دعوت عمومی است و همه مردم می توانند در این مراسم شرکت کنند.

در پایان مراسم از پوستر ششمین یادواره شهدای مدافع حرم قم و ۴۲۳ شهید مدافع حرم قم  رو نمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

, ,



انتهای پیام/

,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه